ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان و المپیک و دارنده عنوان قوی‌ترین مرد جهان به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی انتخاب شد.

بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان و المپیک و دارنده عنوان قویترین مرد جهان به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی انتخاب شد.

همچنین وی که در جریان تمرین از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون باخبر شد، با ابراز خوشحالی از این مهم، پرچمداری کاروان ایران را افتخاری بزرگ برای خود عنوان کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال امسال دشمن زیاد دارد که همه آنها دشمنان من هستند. وی خطاب به بازیکنان گفت: استقلال کار سختی دارد و شما بازیکنان باید تلاش کنید و برای موفقیت بجنگید چرا که همه دشمنیها با امیر قلعهنویی است.

«پریرا» پشت خط زن تیم ملی والیبال آرژانتین در مسابقات لیگ برتر کشورمان امسال در تیم میزان حضور خواهد داشت. وی هماکنون عضو تیم ملی والیبال آرژانتین است و زیرنظر ولاسکو سرمربی اسبق تیم ملی ایران تمرین میکند.

در شرایطی که روز پنج شنبه، رسانههای ایتالیایی ار تمایل باشگاه ساسولو به جذب علیرضا حقیقی خبر داده بودند اما اعلام شد این انتقال بنا به دلایلی منتفی شده است. این باشگاه با دروازهبان دوم یوونتوس به توافق رسیده است.

حمید رضا صدر کارشناس فوتبال در یادداشتی نوشت: نزول تعداد لژیونرها، عاقبت بیستارگی در جامجهانی است.

جلسه شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی برای بررسی عملکرد تیم جوانان در رقابتهای جهانی کرواسی در خانه کشتی تهران برگزار شد. در این جلسه که با حضور حسین ابراهیمیان، بهرام مشتاقی، مهدی هوریار، محمد دلیریان و علیرضا لرستانی اعضای شورای فنی برگزار شد، در این جلسه به بررسی دقیق عملکرد تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابتهای جهانی که با حضور سرمربی تیم ملی برگزار شد.

https://shoma-weekly.ir/PTyk2z