ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

با مخالفت کیروش، فوتبالیستها دیدار تیم ملی والیبال برابر برزیل را تماشا نکردند. سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران فاصله زیاد هتل محل اقامت فوتبالیستها تا سالن محل برگزاری مسابقه ایران و برزیل را علت مخالفت خود عنوان کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: رستوران جدا برای بازیکنان ما درنظر گرفته نشده بود. امیر خوشخبر افزود: بر اساس قانون لیگ جهانی، تمام اعضای تیم باید در یک طبقه هتل اقامت داشته باشند اما برزیلیها تیم ایران را در طبقات مختلف هتل پخش کردهبودند.اینگونه رفتارها در شأن لیگ جهانی نیست.

تیم ملی فوتبال ایران در تازهترین ردهبندی فیفا شش پله سقوط کرد. ایران با ۶۴۱ امتیاز در رده چهل و سوم دنیا قرار گرفت اما همچنان بهترین تیم آسیایی محسوب میشود. ژاپن با ۶۲۶ امتیاز، تیم ۴۶ جهان و دوم آسیا است. اسپانیا در صدر این ردهبندی قرار دارد.

کمپ تیم ملی در برزیل، نمازخانه دارد. مسئولان کمپ کورینتیانس با در نظرگرفتن این نمازخانه برای تیم ملی ایران، رضایت ملیپوشان را کاملا جلب کردهاند.

والیبال ایران پس از قبول دو شکست برابر ایتالیا در هفته دوم رقابتهای لیگ جهانی والیبال در هفته سوم به مصاف برزیل رفت و با وجود بازی بسیار خوب با نتیجه 3 بر 2 از این تیم شکست خورد و در بازی دوم با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید

https://shoma-weekly.ir/Tfb1So