ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

وزیر ورزش با عدم تأیید وجود عضویت‌های فامیلی در مدیریت تیم پرسپولیس گفت: در هیچ جای قانون نسبت داشتن در هر زمینه‌ای جرم نیست. اگر وجود نسبت باعث آورده برای آن موسسه باشد این امر، امری پسندیده است.
وزیر ورزش با عدم تأیید وجود عضویتهای فامیلی در مدیریت تیم پرسپولیس گفت: در هیچ جای قانون نسبت داشتن در هر زمینهای جرم نیست. اگر وجود نسبت باعث آورده برای آن موسسه باشد این امر، امری پسندیده است.

هیئت نظارت و ارزیابی بر امور چاپ اداره کل ارشاد تهران، از چاپ ۴۰ هزار از برگههای شرط بندی فوتبال جلوگیری کرد. این برگهها ضبط شده است و شش چاپخانه که اقدام به چاپ این برگهها کرده بودند شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

باشگاه تاتنهام هم خواهان به خدمت گرفتن «سردار آزمون» شد. مهاجم تیم ملی فوتبال، پیش از این مورد توجه تیمهای آرسنال، میلان و لیورپول نیز قرار گرفته بود.

مجتبی تقوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان انتخاب شد. حسین فرکی هم از فولاد جدا شد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل قبل ملوان، مربی فولاد شود. ملوان هم یک مربی صربستانی دیگر را جایگزین اسکوچیچ کرد. مرفاوی هم سرمربی صبا باقی ماند.

ناطقنوری دوباره رئیس فدراسیون بوکس شد. مجمع انتخابی فدراسیون بوکس در حالی برگزار شد که عارف سفری، عیسی گلمحمدی، اکبر احدی و روحالله حسینی به نفع احمد ناطقنوری انصراف دادند تا او تنها نامزد حاضر در انتخابات باشد.

https://shoma-weekly.ir/365FcM