ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین بازی خود در مسابقات غرب آسیا مقابل اردن، میزبان مسابقات پیروز شد و به نایب‌قهرمانی رسید. لبنان روز قبل از آن قهرمانی خود را مسجل کرده بود.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین بازی خود در مسابقات غرب آسیا مقابل اردن، میزبان مسابقات پیروز شد و به نایبقهرمانی رسید. لبنان روز قبل از آن قهرمانی خود را مسجل کرده بود.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اقدام وزارت خارجه در عدم صدور ویزا برای کشتیگیران آمریکایی اظهار داشت: در بیانیه وزارت خارجه که بعد از اتخاذ سیاستهای ویزایی آمریکایی علیه ایران اعلام شد؛ در خصوص چگونگی اقدامات ایران برای مقابله با لغو صدور ویزای ایران صحبت شد. حضور کشتیگیران آمریکایی در ایران را در کمیته ویژه موردبررسی قراردادیم و در مورد آن تصمیم گرفتیم که از آمدن آنها به ایران جلوگیری شود.

به دنبال پیشنهاد مسئولان فدراسیون کشتی ترکمنستان به سید مراد محمدی برای سرمربیگری تیم ملی آزاد بزرگسالان این کشور؛ دارنده مدال برنز المپیک پس از بررسی جوانب امر به این درخواست جواب مثبت داد. علیاصغر بذری دارنده مدال نقره جهان و مربی سابق تیم ملی جوانان سید مراد محمدی را در ترکمنستان همراهی خواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/vUOq2y