ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

کارلوس کی‌روش در حاشیه دور جدید تمرینات تیم ملی: برای یک تمرین سخت برنامه‌ریزی کرده‌ایم. مهلت پایانی فیفا برای فرستادن لیست اولیه ۱۳ می‌است و تا آن زمان درب‌های تیم ملی باز است. هیچ مشکلی با رحمتی ندارم و عاشق بازی علی کریمی هستم.
کارلوس کیروش در حاشیه دور جدید تمرینات تیم ملی: برای یک تمرین سخت برنامهریزی کردهایم. مهلت پایانی فیفا برای فرستادن لیست اولیه ۱۳ میاست و تا آن زمان دربهای تیم ملی باز است. هیچ مشکلی با رحمتی ندارم و عاشق بازی علی کریمی هستم.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال راجع به رأی اعلام شده برای بسکتبالیستها گفت: ملیپوشان ما باید الگوی جوانان باشند. حداقل جریمه را در نظر گرفتیم چون در شرایط سختی هستیم و اگر خودم میخواستم تصمیم بگیرم، احکام سنگینتری صادر میشد.

سپ بلاتر، رئیس فیفا اعلام کرد؛ برای پنجمین بار کاندید ریاست فدراسیون جهانی فوتبال خواهد شد.

علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فضایی درست میکنم که همه بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. لیست بازیکنان فصل بعد را فقط من و علی دایی میدانیم. هواداران را در تصمیمگیریها شریک میکنم. شرح وظایف کمیته فنی تعیین شده است.

در حالی که تا شروع جام جهانی تنها ۳۱ روز باقی مانده است شرایط اقتصادی بدی برای اهالی برزیل وجود دارد. بیش از ۵ هزار نفر بیخانمان در اطراف ورزشگاه جام جهانی در سائوپائولو زندگی میکنند و آنها حتی توان ندارند که خانهای برای خود اجاره کنند و زندگی آنها به صورت غیرقانونی است.

https://shoma-weekly.ir/56VgvE