ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

وزیر ورزش و جوانان: به خیلی از رشته‌ها کم توجهی شده و دومیدانی هم یکی از آنها است. خیلی نباید از پول صحبت کنیم چون شأن ورزشکار پایین می‌آید؛ بحث امکانات، حقوق مسلم آنهاست اما مطرح کردن پول شایسته نیست.

وزیر ورزش و جوانان: به خیلی از رشتهها کم توجهی شده و دومیدانی هم یکی از آنها است. خیلی نباید از پول صحبت کنیم چون شأن ورزشکار پایین میآید؛ بحث امکانات، حقوق مسلم آنهاست اما مطرح کردن پول شایسته نیست.

بهروان، رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: وضعیت نفت مسجد سلیمان هنوز تغییری نکرده و آنها برای اینکه بتوانند میزبان بازیهایشان در لیگ برتر باشد، باید امکانات استادیوم و شهرشان را بالا ببرند. شرکت نفت قطعا توان مالی برای برطرف کردن ایرادات این تیم را دارد.

جشن صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک با حضور علی دایی برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان: استادیوم تختی به صورت رایگان در اختیار تیم شهرداری قرار میگیرد و از این تیم به صورت همه جانبه حمایت میکنیم.

حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنهبرداری: در اردوی تیمهای ملی، امکانات درجه یک دنیا را در اختیار داریم. آب معدنی جمعه در اردو تمام شده بود، رستوران هم نداشت. طبق هماهنگی با دبیر فدراسیون روز شنبه مشکلات را برطرف کردیم.

محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از باخت تیمش در پلی آف لیگ برتر و سقوط به دسته یک در کنفرانس خبری شرکت نکرد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی هم شرکت نکرده بود.
https://shoma-weekly.ir/zYnLsM