ورزش

ورزش جانبازان را در بنیاد راه اندازی کرد

او بعد از دوره شهرداری بنا به دعوت محسن رفیق دوست به بنیاد جانبازان رفت و در آنجا هم اقدامات و فعالیت‌های انقلابی خود را پی گرفت. شادروان حبیبی ورزش جانبازان را در بنیاد راه اندازی کرد و در آنجا با کمک و همراهی محمود خسروی وفا مسیر تازه ای را پیش پای جانبازان عزیز قرار داد.

محمدرضا یزدانی خرم گفت:مرحوم حبیبی از همان ابتدای انقلاب جزو یاران صدیق امام و رهبری بود و هر کجا مسئولیتی به عهده وی گذاشته با سربلندی و موفقیت انجام وظیفه کرد. وی طی دوران خدمت به عنوان شهردار تهران، استاندار مناطق مختلف کشور و مسئولیت در بنیاد جانبازان، منشا خدمات ارزنده ای بود که این خدمات را نمی توان فراموش کرد.

مسیر تازه ای را پیش پای جانبازان عزیز قرار داد

رییس اسبق فدراسیون های والیبال و کشتی با اشاره به دومین سالگرد درگذشت مرحوم محمد نبی حبیبی گفت: مرحوم حبیبی از خدمتگزاران صدیق انقلاب بود که از همان ابتدای مسئولیت در مناصب مختلف اخلاص و انضباط مختص به خود را داشت. وی زمانی که شهردار تهران بود تلاش کرد تحول و تغییرات فراوانی در پایتخت ایجاد کند. زیباسازی پایتخت و گلکاری معابر از زمان ایشان در دستور کار قرار گرفت. او بعد از دوره شهرداری بنا به دعوت محسن رفیق دوست به بنیاد جانبازان رفت و در آنجا هم اقدامات و فعالیتهای انقلابی خود را پی گرفت. شادروان حبیبی ورزش جانبازان را در بنیاد راه اندازی کرد و در آنجا با کمک و همراهی محمود خسروی وفا مسیر تازه ای را پیش پای جانبازان عزیز قرار داد.

وی تصریح کرد: شخصا در چند سفر برون مرزی تیم های جانبازان را همراهی کرد تا از نزدیک در جریان افتخار آفرینی آنان قرار گیرد. بعدها کمک کرد تا فدراسیون مستقل جانبازان و معلولین راه اندازی شود که این امر محقق و ریاست آن به عهده جانباز و مدیر پرتوان محمود خسروی وفا گذاشته شد. حبیبی در مقام عضو موثر و با سابقه حزب موتلفه اسلامی وقتی که مسئولیت دبیر کلی این حزب را بر عهده گرفت اقدامات بنیادی بسیاری انجام داد و توانست با کمک بزرگان این حزب ریشه دار خصوصا دکتر بادامچیان مجموعه را در جهت اهداف مورد نظر هدایت کند.

رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی افزود: از آنجایی که شادروان حبیبی هم ورزشکار بود و هم به ورزش علاقه ویژه ای داشت بارها در جمع کارگروه ورزش حزب حضور پیدا کرد و با حوصله و شکیبایی کامل به صحبت ها و درد دل یکایک کارشناسان این جمع گوش داد.بی گمان فقدان این عنصر انقلابی و خدوم، ضایعه جبران ناپذیری بود که تصور نمی کنم جای خالی وی به این زودی ها پر شود. روحش شاد.

https://shoma-weekly.ir/KGhtLj