ورزش

ورزش اول کشور در بلاتکلیفی

برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در روزهای پایانی دولت دهم، شاید به مصلحت کشتی کشورمان نباشد، چرا که معلوم نیست وزیر ورزش و جوانان ودولت یازدهم بتواند با این رئیس جدید فدراسیون کار کندیا خیر؛ زیرا هزینه فدراسیون کشتی توسط وزارت ورزش و جوانان تأمین می‌شود و اگر انتخابات فدراسیون در دولت یازدهم انجام شود، شاید جلوی بسیاری از حاشیه‌ها و ناهماهنگی‌هاگرفته شود. در نهایت امیدواریم هر چه زودتر ثبات مدیریت شکل بگیرد.

مجید خدایی- از لحاظ زمانی در شرایطی قرار داریم که دولت دهم در روزهای آینده جای خودش را به دولت یازدهم میدهد و به دنبال آن طبیعتاً ورزش کشور هم در بخش مدیریت دچار تغییراتی خواهد شد و در مرحله بعدی فدراسیونهای ورزشی از جمله فدراسیون کشتی از تغییرات کلان ورزش بی تأثیر نخواهد بود. بنابر این میبایست منتظر بمانیم تا ببینیم که کشتی کشور چه زمان از این حالت نجات پیدا خواهد کرد.

تمامی اهالی کشتی به ویژه مدیریت آن به یاد داشته باشند که وقتی کشتی در این حالت قراردارد، قطعاً کشورهایی که میخواهند در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کنند در یک حالت بلاتکلیفی به سر نمیبرند. آنها تلاش میکنند و طبق برنامههای خودشان مشغول فعالیتند و منتظر نمیمانند تاکشتی ما از حالت بلاتکلیفی خارج شود. پس مجموعه دستاندرکاران کشتی باید بسیار هوشیار باشند تا در قبال این فعل و انفعالات، کشتی ایران ضربه نخورد و تمامی گامها در مسیر رشد اعتلای کشتی باشد.

از سوی دیگر به نظر میرسد برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در روزهای پایانی دولت دهم، شاید به مصلحت کشتی کشورمان  نباشد، چرا که معلوم نیست وزیر ورزش و جوانان ودولت یازدهم بتواند با این رئیس جدید فدراسیون کار کندیا خیر؛ زیرا هزینه فدراسیون کشتی توسط وزارت ورزش و جوانان تأمین میشود و اگر انتخابات فدراسیون در دولت یازدهم انجام شود، شاید جلوی بسیاری  از حاشیهها و ناهماهنگیهاگرفته شود. در نهایت امیدواریم هر چه زودتر ثبات مدیریت شکل بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/wZCWhf