ورزش

ورزش از هفته ای که گذشت

محسن قهرمانی خبرساز‌ترین چهره داوری ایران در دو سال گذشته گفت: هرگز قبول ندارم تخلف کرده‌ام. به خاطر امام‌هشتم به ۸ ماه محرومیتم اعتراض‌ نکردم.
محسن قهرمانی خبرسازترین چهره داوری ایران در دو سال گذشته گفت: هرگز قبول ندارم تخلف کردهام. به خاطر امامهشتم به ۸ ماه محرومیتم اعتراض نکردم.

مازیار زارع پس از بازی و باخت به استقلال گفت: در بازی قبلی ۴ نفر به من فحش دادند و رفتم. حالا هم ایراندوست باید از این تیم برود. حالا که کل انزلی او را نمیخواهند او باید برود چون به نفع خودش و باشگاه است.

سمندر، مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز ضمن تایید جدایی توافقی با مهدی تارتار اعلام کرد فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید گسترش فولاد برگزیده شد.

در دیدار پر برخورد راه آهن و استقلال خوزستان که منجر به شکست راه آهن شد، داور مسابقه ۴ کارت قرمز به بازیکنان راهآهن و ۲ کارت به بازیکنان استقلال خوزستان داد. عابدزاده و علی لطیفی، مربیان راهآهن هم از کنار زمین اخراج شدند. عابدزاده پس از این دیدار تا ۱۰ روز مسافر آمریکا شد.

قلعه نویی گفت: پیشکسوت واقعی امثال مجیدی است که در شرایط بحرانی به تیم کمک میکنند یا اگر کمک نمیکنند ضربه نمیزنند. یک سری آقایان هم هستند که در دفتر خودشان بحران درست میکنند. بحران برای زمانی است که تیم هشتم و نهم جدول است.

https://shoma-weekly.ir/rlqHrn