ورزش

ورزشکاران ایرانی در میادین بینالمللی نام خدا، پیام امام و شهدا را احیاء میکنند

بهداد سلیمی قهرمان طلایی وزنهبرداری المپیک لندن و قویترین مرد جهان با حضور در محل بنیاد بینالمللی علوم وحیانی اسراء با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.
بهداد سلیمی قهرمان طلایی وزنهبرداری المپیک لندن و قویترین مرد جهان با حضور در محل بنیاد بینالمللی علوم وحیانی اسراء با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار آیت الله جوادی آملی با بیان این مطلب که خداوند در قرآن میفرمایند: هر نعمتی که به شما رسیده از جانب خدای سبحان است، اذعان داشتند: بزرگان ما توصیه کردهاند، بعد از نمازها و در دعاهایمان به خداوند عرض کنیم، «خدایا هر نعمتی که هست از طرف توست».
ایشان با تاکید بر این نکته که انسان باید حافظ و قدردان نعمت الهی باشد، خاطر نشان کردند: برای حفظ نعمات الهی حق شناسی لازم است و حق شناسی این است که بدانیم این نعمات را در چه راهی مصرف کنیم، چرا که هر نعمت باید در جای خود و به درستی استفاده شود.
آیت الله جوادی آملی با بیان این مطلب که نظام اسلامی حق حیات برگردن ما دارد، بیان داشتند: کسانی که واقعاً احساس دین به این نظام میکنند باید ادای دین کنند و هر کس به هر طریق که قادر است باید در حفظ خون پاک شهدا بکوشد و ورزش یکی از این راههاست.
ایشان علاقه عده کثیری از مردم داخل و خارج از کشور را به ورزش متذکر شدند و فرمودند: ما برای این که بتوانیم کسانی را که به ورزش علاقهمند هستند را به نظام اسلامی، اخلاق و دین جذب کنیم از ورزشکاران عزیز پاکدامن، ادب و دینداری میخواهیم.ایشان در بیان تفاوت اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران با پرچم دیگر کشورها در میادین ورزشی فرمودند: تفاوت اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی با اهتزاز پرچم دیگر کشورها در این است که پرچم جمهوری اسلامی پرچمی الهی، توحیدی و مزین به نام الله است و نیز سرود ملی پیام شهدا است و اهتزاز این پرچم همراه با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران نام خدا و پیام امام و شهدا را احیاء میکند.در پایان این دیدار آیت الله جوادی آملی با اهدای تابلو فرش نفیسی مزین به آیهای نورانی از قرآن کریم از بهداد سلیمی قدردانی کرد.

https://shoma-weekly.ir/YSMWk3