ورزش

ورزشکاران از دیدار با مقام معظم رهبری می‌گویند

شماری از ورزشکاران و دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
شماری از ورزشکاران و دستاندرکاران کنگره شهدای ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف دیدارهایی را با ورزشکاران داشتهاند که همیشه ورزشکاران از این دیدارها بهعنوان لحظات خوب زندگی شاد یاد کرده و گفتهاند از این دیدارها قوت قلب گرفتهاند.

«کیانوش رستمی» دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن که ازسوی جامعه وزنهبرداری این افتخار را داشت، درخصوص این ملاقات میگوید: پیش از این چند بار تجربه ملاقات با حضرت آقا را داشتم؛ ولی این بار تفاوتهایی با ملاقاتهای گذشته داشته است. مرتبه قبل که مشرف شدم از حضرت آقا «چفیه» ایشان را درخواست کردم و ایشان آن را به من هدیه داد که یکی از بهترین لحظات زندگیام بود؛ اما همیشه دوست داشتم انگشتری رهبری را کنار چفیه ایشان در کلکسیون مدالهایم داشته باشم. در این دیدار که خدمت آقا رسیدم این درخواست را مطرح کردم و آقا در کمال خوشرویی لبخندی زدند و انگشتری عقیق خود را به من هدیه کردند و این قشنگترین یادگار و ارزشمندترین هدیهای بود که تا به حال گرفتهام. در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند: ورزشکاران در مسابقات قبل از هر حرکتی اسم خدا را زمزمه کنند.

«سجاد مرادی» بهعنوان نماینده تکواندوکاران که با مقام معظم رهبری دیدار کرد، درباره این ملاقات میگوید: وقتی حضرت آقا میفرمایند؛ دعای خیرشان در راه المپیک همراه ما است، این فرمایش ایشان باعث ایجاد غرور و افتخار ما میشود و انگیزهمان صد چندان میشود. امیدوارم جواب خوبی به توجهات ویژه ایشان در المپیک بدهیم و دل رهبر عزیز و مردم دوستداشتنی کشورمان را شاد کنیم.

«بیژن مقانو» سرمربی تیم ملی تکواندو میگوید: جا دارد از بذل عنایت مقام معظم رهبری تشکر کنم و قدردان توجهای باشم که رهبر عزیزمان به ورزش دارند. دیدار با حضرت آقا به تمامی اعضای کاروان اعزامی به المپیک روحیه و انگیزه میدهد و واقعا نمیدانیم که چگونه قدردان توجه ایشان به ورزش باشیم.

https://shoma-weekly.ir/1zgN6C