شهرستانها

وحدت مهمترین راهبرد حزب موتلفه اسلامی است

دبیر حزب‌موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین راهبرد حزب‌موتلفه اسلامی است، گفت: این حزب بارها نشان داده به دنبال سهم خواهی نیست.

دبیر حزبموتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت مهمترین راهبرد حزبموتلفه اسلامی است، گفت: این حزب بارها نشان داده به دنبال سهم خواهی نیست.

غلام محمدطاهری در گفتوگو باخبرگزاری فارس اظهار داشت: جریان اصولگرا به ویژه حزبموتلفه اسلامی به دلیل وصل بودن به ولیفقیه زمان، مراجع و علمای اسلام به انحراف کشیده نمیشود.

طاهری به بحث مسائل انحرافی در کشور اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب گروههای مختلفی خواستهاند که پایههای نظام را تضعیف کنند و این مسئله در چند سال اخیر نمود بارزتری پیدا کرده اما این افراد با درایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای عالمانه ایشان هرگز نتوانستهاند به اهداف خود برسند و در آینده هم نخواهند رسید.

دبیر حزبموتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات آینده ریاستجمهوری و شوراهای اسلامی شهر نیز گفت: مهمترین کار احزاب انتخابات است و حزبموتلفه اسلامی در این زمینه بسیار فعال و پرتلاش بوده و نزدیک به شش ماه است که ستاد انتخاباتی در این رابطه تشکیل و پیرامون بحث کلی انتخابات و شرایط شرکت مطلوب مردم برنامهریزی شده است.

 

https://shoma-weekly.ir/J31ZTy