شهرستانها

وحدت مسلمانان تنها راه مقابله با ترفندهای استکبار است

دبیر حزب‌موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت‌‌: مسلمانان تنها راهی که برای مقابله و شکست ترفندهای استکبار و دشمنان دارند این است که با هم متحد باشند.

دبیر حزبموتلفه اسلامی استان بوشهر گفت‌‌: مسلمانان تنها راهی که برای مقابله و شکست ترفندهای استکبار و دشمنان دارند این است که با هم متحد باشند.

 عبدالله فاتحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌‌: کار دشمن تفرقهافکنی است و اختصاص به زمان ما ندارد و تعجبی ندارد، تعجب اینجاست که چرا مسلمانان به هشدار قرآن مجید که می‏فرماید‌‌: «با هم نزاع نکنید که سست میشوید و عظمتتان را از دست میدهید» توجه نمیکنند.

وی تصریح کرد‌‌: وضعیت کنونی سوریه و بحرین نشان میدهد که استکبار و صهیونیسم چگونه با یک بام و دو هوا در سوریه علیه دولت و در بحرین به پشتیبانی از دولت برخاسته است و مسلمانان را با دست خودشان به کشتن همدیگر وادار میکنند و به دروغ خود را طرفدار دموکراسی و حقوق بشر نشان میدهند.

فاتحی ادامه داد‌‌: راه مقابله با دشمنان اسلام این است که مسلمانان بیدار شوند و اختلافات خود را با گفتوگو و مذاکره حل کنند و دست به برادرکشی نزنند و به دشمن اعتماد نکنند و قرآن کریم مسلمانان را به وحدت امر کرده است.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه برای دفاع از حقانیت اسلام بیان کرد‌‌: ایران اسلامی در عزّت‏بخشی به مسلمین تاکنون نقش خوبی داشته است و دشمنی روزافزون استعمار با انقلاب اسلامی گواه این مدعاست و اگر همه کشورهای اسلامی مانند ایران از جبهه مقاومت پشتیبانی میکردند امروز رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه وجود نداشت و کابوس موشکهای اهدایی ایران اسلامی به حماس در جنگ هشت روزه غزه هنوز خواب سران اسرائیل را آشفته میسازد ولی متأسفانه امکانات و نیروی انسانی کشورهای اسلامی که در حال حاضر در اختیار حکام سرسپرده غرب است در مقابل جبهه مقاومت قرار گرفته است.

فاتحی گفت‌‌: وظیفه حکمرانان مسلمان در این زمینه در درجه اول دشمنشناسی است و آنها باید بدانند که جمهوری اسلامی دوست و برادر خیرخواه آنها است و آمریکا و صهیونیستها دشمن اسلام و مسلمین هستند و به تعبیر قرآن مجید «عدو مبین» برای مسلمین جهان هستند و افغانستان، عراق و فلسطین و... محل بروز دشمنی استکبار با مسلمانان است و سران کشورهای اسلامی اگر خیر دنیا و آخرت خود را میخواهند باید وحدت اسلامی را نصبالعین خود قرار دهند و به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بپیوندند.

فاتحی ادامه داد‌‌: سازمانهای بینالمللی به علت وابستگی به استکبار جهانی نمیتوانند به وظیفه خود عمل کنند و کار مثبتی انجام دهند و اگر قطعنامهای هم به نفع مظلومین صادر کنند از سوی قدرتهای شیطانی وتو میشود و گویا آنها تشکیل شدهاند تا از زورگویان حمایت کنند.

وی تأکید کرد‌‌: باید کشورهای اسلامی بیدار شوند و سازمان‏های بین‏الملل اسلامی را فعال سازند و کنفرانس اسلامی و بین‏المجالس اسلامی و حقوق بشر اسلامی سازمان‎های مناسبی برای وحدت‌بخشی و انسجام فعالیت‎های اسلام‎خواهانه و بشردوستانه هستند و خداوند وعده پیروزی داده است و ما مسلمانان اگر به وعده الهی اعتماد کنیم قطعاً پیروز می‏شویم.

https://shoma-weekly.ir/mcRdzn