شهرستانها

وحدت در تهران بر دیگر شهرها اثرگذار است

علی محمد دانشی گفت: رایزنی‌های نهایی برای اجماع اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است که امید داریم به زودی نتیجه مطلوب به دست آید.
علی محمد دانشی گفت: رایزنیهای نهایی برای اجماع اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است که امید داریم به زودی نتیجه مطلوب به دست آید.

علی محمد دانشی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» با اشاره به ایامالله دهه فجر گفت: دهه فجر یادگار روزهای قیام خونین امت اسلامی ایران است و اکنون پس از گذشت 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر خود وظیفه میدانیم که از شهدای گلگون کفن استان یاد کنیم و خاطرشان را گرامی بداریم و این وظیفه ماست که نظام مقدس جمهوری اسلامی، این ذخیره الهی را که خونبهای هزاران شهید گلگون کفن است به تمامی نسلها انتقال دهیم.

وی در ادامه افزود: ما در ایام الله دهه فجر یکبار دیگر با رهبر معظم انقلاب امام خامنهای تجدید عهد میکنیم که تا آخرین لحظه پای ارزشهای انقلاب خواهیم ماند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات اسفندماه و همگرایی بین اصولگرایان استان گفت: رایزنیهای نهایی برای اجماع اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است که امید داریم به زودی نتیجه مطلوب بهدست آید.

دانشی افزود: ضرورت یکپارچگی و وحدت اصولگرایان با پرچم واحد در این دوره از رقابتهای انتخاباتی مسئلهای است که به عنوان موضوع اصلی در دستور کار تشکلهای سیاسی اصولگرا قرار گرفته است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با الگوگرفتن از ساز و کارهایی که بزرگان اصولگرا در تهران طراحی نمودهاند تلاشهای لازم انجام شده و در حال پیگیری نهایی میباشد.

دبیر استان شور و شعف مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در شهرستان بویراحمد و دنا کاندیدای مورد نظر اصولگرایان با استقبال گرم مردمی مواجه شده است و اقشار مختلف مردم اعم از دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان و همه اقشار و اصناف بهخصوص بانوان که بخش مهمی از رأیدهندگان میباشند با جدیت و بصیرت لازم همراهی مینمایند. در سایر شهرستانهای استان نیز تلاشهای لازم صورت میپذیرد.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: نکته مهمی که در مشی تبلیغاتی اصولگرایان قرار گرفته است، رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از بدرفتاریهای انتخاباتی میباشد.

دانشی با اشاره به خطر نفوذ دشمن اظهارکرد: جای امیدواری است که بصیرت و آگاهی و احساس مسئولیت مردم شریف استان نسبت به تشخیص شرایط کنونی جهان و توطئههای استکبار جهانی که مسئله نفوذ را در دستور کار خود قرار دادهاند درحد قابل توجهی نمایان است و این بصیرتی است که مورد نظر مقام معظم رهبری است.

https://shoma-weekly.ir/pxI8PT