شهرستانها

وحدت اصولگرایان گیلانی در وضع مطلوبی است

در بین کاندیداهای خبرگان رهبری، ما از آن چهار نفری حمایت می‌کنیم که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت آنان را برای گیلان معرفی کرده باشند.
حسن کربلایی در نشستی با جمعی از اصحاب رسانه و با حضور عدهای از چهرههای شاخص اصولگرایی گیلان به تشریح و تحلیل مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان و کشور پرداخت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان در این نشست ضمن شنیدن دغدغهها و نکات مهم اعضای جلسه، به سؤالهای اصحاب رسانه هم پاسخ داد.

کربلایی به وضعیت نامطلوب فرهنگی گیلان و همچنین برگزاری کنسرتهای موسیقی مختلط اشاره کرد و تصریح نمود: از اداره کل ارشاد گیلان به دلیل کم کاریهای صورت گرفته و بیخیالی در برخی مسائل دلخوریم. عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با انتقاد از سخنرانهای حامی فتنهای که در گیلان برای همایشها دعوت میکنند، ابراز نمود: دلم برای جوانان اعتدالگرای استان میسوزد زیرا مشاور و بزرگترهایشان از فتنه گران معروف گیلان هستند. وی در پاسخ به سؤال یکی از مدیران رسانهها درخصوص تحرکات و مصاحبههای عجیب یکی از نمایندگان گیلان در مجلس اذعان داشت: این نماینده که تفکر اصلاح طلبی دارد، خود را اصولگرا معرفی میکند تا رأی افراد مذهبی را هم از دست ندهد. کربلایی ضمن تشریح گذشته کاری این نماینده و با بیان اینکه این شخص در حالی با نام اصولگرایی بازی میکند که ما هیچگاه شاهد مواضع اصولگرایی واقعی از او در مجلس نبودیم، تصریح کرد: بنده اگر در شورای نگهبان بودم به هیچ وجه صلاحیت این شخص را تائید نمیکردم.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان با بیان اینکه بنده با هیچ کدام از نمایندگان استان نشست و برخاستی ندارم، افزود: إنشاءلله انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را با وحدت نیروهای مومن و ارزشی به پیش میبریم.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان به انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان هم اشارهای نمود و گفت: برای این انتخابات امیدواریم جوان ترها به صحنه بیایند و این را بدانید هر بزرگواری را که شورای نگهبان صلاحیت آنان را تأیید کردند، صد در صد مورد اعتماد هستند و جای نگرانی ندارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان افزود: در بین کاندیداهای خبرگان رهبری، ما از آن چهار نفری حمایت میکنیم که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت آنان را برای گیلان معرفی کرده باشند. دبیر حزب مؤتلفه گیلان با اشاره به اینکه اگر برای دولت و مجلس و برخی از کارهایشان ناراحت هستیم باید دنبال دلیل اصلی باشیم، تأکید کرد: آیا مقصر اصلی غیر از خودِ ما هستیم؟ این ما مردم هستیم که گاهی اوقات در انتخابات دقت لازم را نمیکنیم. وی در پایان به تحرکات تلاشهای جریانات استان برای انتخابات مجلس اشاره کرد و خاطرنشان نمود: در این بین اصلاح طلبان گیلان به چندین شاخه تبدیل شدهاند و اتحاد خاصی ندارند. کربلایی افزود: این مژده را بدهم، برای انتخابات آینده مجلس در گیلان و رشت خوشبختانه با جلسات متعددی که داریم، شاهد اتحاد خوبی از جانب اصولگرایان خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/h5H4iQ