شهرستانها

وحدت ارزشگرایان رمز بقای نظام است

هیچ وقت کشور، از یک مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بی نیاز نخواهد بود.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: هیچ وقت کشور، از یک مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور و با ویژگیهای ارزشی تشکیل شده، بینیاز نخواهد بود.

غلاممحمد طاهری در نشست هفتگی شورای حزب مؤتلفه اسلامی استان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: امروز اگر عزت و افتخاری در دنیا داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری دلیر مردان بسیجی است که امام عزیز (ره) و مقام معظم رهبری افتخار میکنند که یک بسیجی هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در سیستان و بلوچستان افزود: بسیج و بسیجیان ویژگیهای زیادی دارند از انقلابیگری، مکتبی بودن و مردمی بودن گرفته تا مسائل نظامی و عملیاتی اما یکی از مهمترین ویژگی بسیج این است که متعلق به فرد و گروهی نیست و هدف اصلی آن پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: یعنی هر کسی که در هر جای این دنیا به این انقلاب دل بسته باشد و حافظ ارزشهای انقلاب باشد، بسیجی است که مهمترین وظیفه بسیج و بسیجیان، حراست از انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مسلما هر کسی که بخواهد کار حفظ انقلاب اسلامی را انجام دهد باید یک قدم از دیگران جلوتر باشد و از این رو است که میبینیم در هر کاری که نیاز به حضور است، همه بسیجیان حاضر شده و با عشق و ارادت خاص و روحیه ایثارگرانه ایفای نقش میکنند.

طاهری بیان کرد: هیچ وقت کشور، از یک مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بی نیاز نخواهد بود.

دبیر حزب مؤتلفه استان با ارزیابی انتخابات پیش رو در استان گفت: آنچه که مسلم است اینکه آرمانهای نظام و حفظ دستاوردها همچنان از اهم وظایف مسئولین و نیز مردم عزیز ما در استان بوده و هست. ما باید با احترام متقابل بین تمامی اقشار در شهرها و روستاها ، به ارزشهای دینی و منافع ملی بیندیشیم؛ لذا مردم عزیز ما در سطح استان با همدلی و حفظ وحدت توانستهاند در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب حامی نظام مقدس جمهوری اسلامیبمانند.

https://shoma-weekly.ir/hBFmZ5