شهرستانها

وجود تشکل‌های اسلامی برای پیشرفت کشور ضروری است

وجود تشکل‌های اسلامی در جامعه اسلامی برای توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور ضروری است .

به مناسبت 26 خرداد سالروز شهادت شهیدان (حاج صادق امانی، محمد بخارایی، رضا صفار هرندی و مرتضی نیک نژاد) اعضای حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار روح الله صمدی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ضمن ارائه گزارش از برنامه های حزب و و سابقه فعالیت 50 ساله آن تحت لوای ولایت فقیه و روحانیت و گرامیداشت سالروز شهدای 26 خرداد به تجلیل از این شهدا پرداخت.
در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان با بیان ضرورت توجه  به بحث تحزب اسلامی گفت: وجود تشکل‌های اسلامی در جامعه اسلامی برای توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور ضروری است .
حجت الاسلام علی خاتمی با اشاره به سابقه حزب موتلفه اسلامی در انقلاب اسلامی افزود: این تشکل با تبعیت از منویات رهبری و روحانیت در ایران اسلامی به فعالیت پرداخته  و در زمان انقلاب نیز فعالیتهای این حزب با اذن و نظر مراجع صورت گرفته است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در ادامه اظهار داشت:  زمانی یک تشکل اسلامی می‌تواند در جامعه موفق عمل نماید که گسترده فعالیت خود را تحت لوای ولایت فقیه روحانیت به پیش ببرد و اگر از این راه گمراه شود به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید.


https://shoma-weekly.ir/4flrCN