شهرستانها

هولوکاست یمانی به‌دست آل یهود تکرار شد

این واقعه هولناک و جنایت شرم آور یهودیان سنگدل اولین سند مکتوب از زنده‌سوزی دسته جمعی انسان‌هاست.
رحیم جهانی- ملک سلمان پادشاه عربستان با مشارکت ده کشور (شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای ترکیه، الجزایر، اردن، مصر، سودان) برای اهداف آمریکایی و صهیونیستی خود با حمایت همه جانبه آمریکا و سازمانهای بینالمللی و مدعیان حقوق بشر به کشور مسلمان یمن تجاوز نظامی کرد. مردم مظلوم و کودکان معصوم آن کشور را بهوسیله هواپیماهای آمریکایی و خلبانان اسرائیلی با بمبهای ممنوعه غیرمجاز به خاک و خون کشید. بار دیگر تاریخ اجداد یهودی خویش را در به آتشکشیدن مردم یمن در اذهان عمومی ملتهای دنیا متبادر ساخت و جهان اسلام را از اعمال صهیونیستی خویش منزجر نمود.

بهطوریکه نظیر این واقعه هولناک تاریخی در فاصله زمانی بعد از ظهور حضرت مسیح(ع) و قبل از بعثت پیامبر اسلام(ص) در یمن اتفاق افتاده است: ذونواس پادشاه یهودی یمن در جایگاه مخصوصی که برای او تدارک دیده بودند، نشسته است و خاخامهای یهود، دراطراف او به احترام ایستاده، اسرا تنها دو راه پیش رو داشتند، یا از مسیحیت اعلام انزجارکرده و به دین یهود درآیند یا در آتش سوزان بسوزند؛ اما اسرا که از پیروان پاکباخته مسیح(ع) بودند دست از ایمان خویش برنمیدارند و بعد به فرمان پادشاه یهودی تمامی آنان را زنده زنده به درون آتش انداخته و میسوزانند. کودکان نیز به جرم آنکه پدران و مادران آنها مسیحی مومن و خداپرست بودهاند، از زنده سوختن درآتش خشم پادشاه و خاخامهای یهود درامان نمیمانند.

این واقعه هولناک و جنایت شرم آور یهودیان سنگدل اولین سند مکتوب از زندهسوزی دسته جمعی انسانهاست.

لازم به ذکراست: درکتاب آل سعود از ناصرالسعید (که بیش از هزار صفحه میباشد) آمده است اصل و نسب آلسعود به یک یهودی بهنام ابراهیم موشه یا موسی میرسد که طبق اسناد مربوطه، درقرن نهم هجری شخصی بهنام مانع احسایی (جدَ اول) خاندان آل سعود، ازقبیله یهودی عنیزه، زمینی را در نجد عربستان بهدست آورده و بعداز او نوه پسریش بهنام موسی با غارت و کشتار مردم املاک زیادی را بهدست آورده بود. او نیز پسری داشت بهنام ابراهیم موشه یا ابراهیم موسی که نقش مهمی در تشکیل آلسعود داشت و نوهاش بهنام مقرن سعود در راس این خاندان قرار گرفته بود. ابراهیم موشه و فرزندانش با تغییر نام و انتخاب اسامی عربی، خود را در میان مسلمانان جا زده بودند. سپس با پرداخت سیوپنج هزار جنیه مصری به محمد امین تمیمی مدیر کتابخانههای کشور، آل عبدالوهاب را به نبیاکرم(ص) منسوب کردند.

طبق اسناد معتبر، حاکمیت آلسعود و وهابیها دو قرن پیش برچیده شده بود که در جنگ جهانی اول توسط ادوارد لارنس جاسوس انگلیسی مجددا برقرار گردیده است. سپس لارنس با طراحی کانونهای صهیونیستی، آقای فیصل سرکردگان آلسعود را وادار به همکاری با ژنرال ادموندآلبنی فرمانده نیروهای انگلیسی در خاورمیانه کرده تا شورشهای عرب را علیه عثمانی هدایت نماید. و درمقابل به او وعده برپایی امپراتوری عرب را داد. به این ترتیب حکومت آلسعود توسط لارنس در شبه جزیره عربستان برپا گردید. دراین راستا اسناد منتشره وزارت امور خارجه انگلیس درسال 2000 و نیز نظر برخی محققین و پژوهشگران موجود، آن را تایید مینماید.

https://shoma-weekly.ir/NcRRlr