شهرستانها

هوشیاری بانوان در انتخابات مانع از حرکات موذیانه دشمن می‌شود

همه امت اسلامی به‌ویژه بانوان باید با هوشیاری و آگاهی کامل مراقب حرکت موذیانه عمال بیگانه و شیفتگان فرهنگ غربی باشند، آنانی که هرگونه حقارت و ذلت برای این پیوند نامبارک را به جان می‌خرند تا شاید بتوانند پلی باشند برای این ارتباط نامیمون و اتصال زنجیره‌ای که دستان توانا و خون‌های پاک ریخته شده بر خاک شهیدان، آن را ازهم ‌گسسته است.
مسئول بانوان حزب مؤتلفه استان بوشهر گفت: زنان شجاع و غیرتمند ما که نیمی از مردم این سرزمین اسلامی را تشکیل میدهند به نمایندگانی رأی میدهند که متعهد به اصول و قوانین اسلامی و در جهت صیانت از ارزشهای انقلاب چون سربازی وفادار و سدی محکم در برابر نفوذ و توطئه آمریکا و سرسپردگان داخلش ایستادهاند.

مهین غفاری مسئول واحد بانوان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در گفتگو با «سپاس» بابیان اینکهرهبر معظمانقلاب مایه افتخار جهان اسلام و خاری در چشم مستکبران عالم است، گفت: رهبری باقدرت و بصیرت در برابر هجوم دسیسههای آمریکا و صهیونیستها و اعمال شوم آنها در داخل ایستاده و آنچه را که فرمان الهی است اجرا میکند.

وی اظهار کرد: در این برهه از زمانکه مقام عظمای ولایت با هشدار به نفوذ بیگانه و دشمن غدار، ما را از غفلت برحذر داشتند و نسبتبه فتنهگران و منافقین کوردل که همواره میکوشند تا فتنه دیگریبر این مردم تحمیل نمایند، هشدار دادند.

غفاری گفت: از این خاستگاه است که همه امت اسلامی بهویژه بانوان باید با هوشیاری و آگاهی کامل مراقب حرکت موذیانه عمال بیگانه و شیفتگان فرهنگ غربی باشند، آنانی که هرگونه حقارت و ذلت برای این پیوند نامبارک را به جان میخرند تا شاید بتوانند پلی باشند برای این ارتباط نامیمون و اتصال زنجیرهای که دستان توانا و خونهای پاک ریخته شده بر خاک شهیدان، آن را ازهم گسسته است.

مسئول بانوان استان بوشهر خاطرنشان کرد: زنان شجاع و غیرتمند ما که نیمی از مردم این سرزمین اسلامی را تشکیل میدهند به نمایندگانی رأی میدهند که متعهد به اصول و قوانین اسلامی و در جهت صیانت از ارزشهای انقلاب چون سربازی وفادار و سدی محکم در برابر نفوذ و توطئه آمریکا و سرسپردگان داخلش ایستادهاند.

https://shoma-weekly.ir/tRdaFE