شهرستانها

هنوز شور و شوق انتخاباتی در همدان ایجاد نشده است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان گفت: هنوز شور و شوق انتخاباتی در استان همدان ایجاد نشده است.
«محمود الفت» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با اشاره به اینکه در مردم استان همدان هنوز حال و هوای انتخابات برقرار نیست، اظهار کرد: در حال حاضر کاندیداهای انتخاباتی در پشت پرده کار میکنند و به صورت غیر شفاف فعالیت دارند.

وی با تاکید بر نقش احزاب در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه، افزود: علاوه بر احزاب، رسانهها و صدا و سیما نقش زیادی در ایجاد شور و نشاط سیاسی دارند.

وی عنوان کرد: ما به دنبال شرکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و آنچه که برای ما بیش از هر چیز دیگر حائز اهمیت است، حضور مردم در انتخابات است.

الفت بیان کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات میتواند هم در داخل و هم در خارج از کشور تاثیرگذار باشد بنابراین باید کاری کنیم شور و شوق انتخابات در بین مردم ایجاد شود تا در صحنه حضور پیدا کنند.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان با اشاره به برنامه انتخاباتی این حزب، تاکید کرد: در حال حاضر حزب مؤتلفه در حال بررسی معیارها و شاخصها است تا پس از ثبتنام کاندیداها به سراغ مصداقها برویم.

وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه در همدان احتمالا دو کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشد، گفت: بعد ازتایید کاندیدای مورد نظر توسطشورای نگهبان او را معرفی خواهیم کرد.

الفت در خصوص حمایت حزب از کاندیدای خود، خاطرنشان کرد: حمایتهای حزب بیشتر به صورت معنوی صورت میگیرد.

وی یادآور شد: کاندیداهای حزب مؤتلفه استان در قالب حزب ظهور پیدا نمیکنند بلکه در جبهه اصولگرایی در انتخابات ظاهر میشوند.

https://shoma-weekly.ir/IufJjs