ورزش

هندبال را از بلاتکلیفی خارج کنید

مطالبه اهالی هندبال انتخاب مدیری لایق و کارنامه‌دار است تا بتواند این رشته را دوباره به روزهای اوج باز گرداند. متأسفانه اخبار خوشی در این رابطه به گوش نمی‌رسد و ظاهراً همین آقایان به‌دنبال اخذ مجوز برای شرکت گزینه دو شغله! مدنظر خود هستند.
مهدی یکتا- تیم ملی هندبال ایران نخستین حضور خود در جام جهانی هندبال (2015 قطر) را با 5 شکست برابر تیمهای کرواسی، مقدونیه، اتریش، بوسنی و تونس و 2 برد مقابل شیلی و عربستان و کسب عنوان بیست و یک دنیا بهپایان رساند.

حال که این رقابتها تمام شد، اصولاً و اساساً یک سؤال مطرح است که تکلیف فدراسیون هندبال چه میشود!؟

بیتعارف هندبال ایران در بلاتکلیفی محض به سر میبرد و مشکلات حاشیهای تأثیر مستقیمی بر ناکامی این رشته مدالآور در بازیهای آسیایی «اینچئون» و همین طور جام جهانی گذاشت.

این نتایج در حالی رقم خورد که به گواه دوست و دشمن تیم ملی در بهترین شرایط از لحاظ نیروی انسانی به سر برده و به قول معروف با داشتن نسل طلایی هندبال نتوانستیم کامیاب شویم!

کم نیستند کسانی که عامل اصلی ناکامی هندبال را
سوء
مدیریت دانسته و معتقدند فدراسیون باید زیر نظر یک فرد کارکشته و امتحان پس داده اداره شود.

لابد میدانید شنبه آینده 25 بهمن ماه، انتخابات ریاست فدراسیون هندبال برگزار میشود.

از قرار معلوم حجتالله خطیب، ابوالحسن مهدوی، توفیق کابلی (مدیر مجموعه ورزشی آزادی) خسرو نصیری، حمیدآقا علینژاد، حمیدرضا عباسی، حمید مدنی، رامین ولایتی و رضا بهدری در این انتخابات ثبت نام کردند. در این راستا شنیده میشود برخی دوستان وزارت ورزش برخلاف ادعای همیشگی خود مشغول رایزنی به نفع یکی از این کاندیداهای مدنظر خود هستند تا طرف را روی صندلی ریاست فدراسیون هندبال بنشانند.

ناگفته پیداست مطالبه اهالی هندبال انتخاب مدیری لایق و کارنامهدار است تا بتواند این رشته را دوباره به روزهای اوج باز گرداند. متأسفانه اخبار خوشی در این رابطه به گوش نمیرسد و ظاهراً همین آقایان بهدنبال اخذ مجوز برای شرکت گزینه دو شغله! مدنظر خود هستند.

این در حالی است که دوستان به «هادی ساعی» با آن همه مدال و افتخار به دلیل دو شغلهبودن مجوز شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو را ندادند و انتظار میرود قانون برای همه یکسان باشد.

https://shoma-weekly.ir/ETtm48