ورزش

هندبال؛ بیشتر از همیشه نیاز به حمایت دارد

تیم ملی هندبال کشورمان به جام جهانی صعود کرد

جلال گوزه گری- صعود تیم ملی هندبال کشورمان به جام جهانی دستاورد بزرگی برای این رشته است. بازیکنان تیم ملی واقعاً زحمت کشیدهاند و با همدلی توانستیم به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم. ملیپوشان ایران در مسابقات آسیایی سنگ تمام گذاشتند و آن نتیجهای را که میخواستیم کسب کردیم. ما در بازی آخر هم برای برد به میدان رفته بودیم در جریان بازی از بحرین هم پیش افتادیم و در ‌‌نهایت با تساوی که به دست آمد برای نخستین بار به مسابقات جهانی راه پیدا کردیم.

این اتفاق حاصل همکاری جمعی از جمله بازیکنان، مربیان، باشگاهها، رسانهها و فدراسیون بوده است. حامی مالی تیم ملی نیز خیلی کمک کرد تا بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم. امیدوارم حالا که برای نخستین بار سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردهایم، مسئولین وزرش کشور حمایت بیشتری را از این رشته به عمل آورند تا بتوانیم در این رقابتها قدرتمند حاضر شویم.

در باره ادعای کرهایها مبنی بر مشکوک بودن دقایق پایانی دیدار ایران و بحرین هم باید گفت: شکایت آنها صحت ندارد، اختلاف ما و کره ۱۵ گل بوده است و در اواخر بازی هم استرس باعث شد تا بازیکن بحرین توپ را به بیرون بزند.

 آنها میخواستند بازی را اداره کنند تا صدرنشین باقی بمانند، چراکه در صورت شکست برابر ایران دوم میشدند و به قطر برخورد میکردند. به هیچ عنوان موضوع تبانی را نمیپذیرفتم و این حرف کاملاً بیهوده است. ما در طول بازی از حریف پیش بودیم و این حرفهایی که مطرح میشود، بیهوده است. وقتی که یک تیم حذف میشود، از این حرفها مطرح میکند. درباره بازی ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی باید گفت قطر تیم قدرتمندی است. آنها میزبان مسابقات قهرمانی جهان هستند و برای این رقابتها تدارک میبینند برای همین ۹۹ درصد بازیکنان قطر را اروپایی ها تشکیل میدهند.

https://shoma-weekly.ir/Q81Xia