شهرستانها

همکاری موتلفه اسلامی سمنان برای حل ناهنجاری‌های فرهنگی استان

موتلفه اسلامی دغدغه دین و فرهنگ جامعه را دارد و امیدواریم در قالب پیشگیری و جلوگیری از بروز و ظهور منکرات به ما کمک نماید.
حسن خرمیان دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان در نشست مشترک شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان سمنان با معاون دادستان شهرستان سمنان و دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان با تاکید بر اینکه تبعات منفی و مخرب بدحجابی و شیوع منکرات در سطح جامعه باعث نگرانی مومنین و خانوادههای شهدا شده است ابراز داشت: حزب آماده است تا در این مقوله و امر مهم الهی بازوی قوی ستاد اجرایی امربه معروف و نهی از منکر باشد و در حد توان نسبت به اجرای این فریضه الهی به مسئولین کمک نماید.

حجت الاسلام و المسلمین عبدوس معاون دادستان شهرستان سمنان نیز در این نشست به ضرورت توجه به آسیبهای ناهنجاریها اشاره کرد و گفت: موتلفه اسلامی دغدغه دین و فرهنگ جامعه را دارد و امیدواریم در قالب پیشگیری و جلوگیری از بروز و ظهور منکرات به ما کمک نماید.

دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان همچنین در بخشی از سخنانش افزود: باید مردم در رعایت معروفات به باور برسند تا از جان و دل آنرا قبول و رفتار و کردارشان را با دستورات الهی تنظیم نمایند.

https://shoma-weekly.ir/9yezNo