شهرستانها

همکاری مسئولان محلی و موتلفه اسلامی، قزوین را استان نمونه می‌کند

: اعضای حزب موتلفه اسلامی باید با وحدت و همدلی با مسئولان استان قزوین بتوانند این استان را به یک استان نمونه در سطح کشور تبدیل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه بیشتر ترویج دهیم تا دشمنان این نظام اسلامی نتوانند فرهنگ غربی خود را بر جامعه تحمیل کنند.

آیتالله هادی باریک بین در دیدار با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین اظهار کرد: حفظ وحدت و همدلی رمز موفقیت در تمام امور است.

وی افزود: اعضای حزب موتلفه اسلامی باید با وحدت و همدلی با مسئولان استان قزوین بتوانند این استان را به یک استان نمونه در سطح کشور تبدیل کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: جای خرسندی است که برای استان قزوین یک استاندار بومی انتخاب شده است و این استاندار توانسته در پیشرفت استان در تمام زمینهها به خصوص در جهات ارزشی گامهای خوبی بردارد که باید شکرگزار خداوند باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: بنده به خاطر اقداماتی که استاندار بومی قزوین برای توسعه زیربنایی این استان برداشته بسیار خرسندم و اعضای حزب مؤتلفه باید با وی در رسیدن به اهداف عالی استان قزوین همکاری کنند.

وی ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ اسلام در جامعه تصریح کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه بیشتر ترویج دهیم تا دشمنان این نظام اسلامی نتوانند فرهنگ غربی خود را بر جامعه ما تحمیل کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرهنگ اصیل اسلامی باید ملاک اصلی در جامعه اسلامی قرار گیرد و با این فرهنگ غنی بتوانیم برنامههای مهم فرهنگی و اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

باریکبین با اشاره به اهمیت آیندهنگری در جامعه اسلامی بیان کرد: آیندهنگری و داشتن برنامه منسجم و منظم برای هر جامعه و تشکیلاتی حائز اهمیت بوده و آنجامعه را در رسیدن به اهدافش یاری میکند.

وی با اشاره به ارتباط با روحانیون در اجرای برنامههای حزب موتلفه خاطرنشان کرد: ارتباط بیشتر اعضای حزب موتلفه با روحانیون میتواند حزب موتلفه اسلامی را در اجرای برنامهها و رسیدن به اهدافی که در نظر دارد، یاری کند.

https://shoma-weekly.ir/Agb8If