شهرستانها

همه نشانه‌‌های جنگ نسل چهارم در عراق و لبنان هویدا است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:همه نشانه‌‌های این جنگ نسل چهارم در عراق و لبنان هویدا است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:همه نشانه‌‌های این جنگ نسل چهارم در عراق و لبنان هویدا است، پیشبرد اعتراضات با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌‌ها همچون ترند کردن توییت‌‌هایی با مضامین مخالفت با ساختار سیاسی این دو کشور، هماهنگی‌ها و مدیریت اعتراضات از طریق شبکه‌سازی در فضای مجازی، جلب حمایت افکار عمومی با کشته‌سازی در این اعتراضات و بهره‌برداری از دیدگاه‌‌های افراد تاثیرگذار و صاحب نظر به خصوص در سطح جامعه با استفاده از خواننده‌‌ها و... و توزیع غذا و... در جذب مردم نشانه‌های آشکار از این جنگ است.

احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار روزنامه لکترونیکی شما به ارزیابی تحولات عراق و لبنان و تأثیر آن بر ایران پرداخت و گفت: با نگاهی تحلیلی به نوع مدیریت‌ اعتراضاتی که اخیراً در لبنان و عراق شکل گرفته، نکاتی قابل توجه است، اینکه رئیس گروه مقاومت عصائب‌الحق عراق، پیش از شروع اعتراضات، خبر از توافق رژیم صهیونیستی و آمریکا و همکاری رژیم‌ آل سعود و امارات، برای ایجاد جنگ داخلی در کشورهای منطقه داده بود و ثامر السهبان، مشاور محمد بن‌سلمان، اخیراً با پیش‌بینی اعتراضات، گفته بود که «اکتبر ۲۰۱۹ چهره عراق تغییر می‌کند.!» در نتیجه اعتراضات و شورش‌ها ائتلاف عبری، غربی و عربی را اصلاً غافلگیر نکرد چون قرار بود، چند کشور منطقه از جمله عراق و لبنان دستخوش ناآرامی شوند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: از طرف دیگر رژیم صهیونیستی اخیراً طی اجلاسی به نام "هرتزلیا" جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین تهدید این رژیم نامیده است، از این رو با توجه به گسترش نفوذ ایران و جایگاه محور مقاومت که منافع این رژیم را نشانه گرفته‌اند، جنگ نسل چهارم را راه انداخت و همه مؤلفه‌‌های این جنگ را در تحولات اخیر لبنان و عراق می‌توان دید و این رژیم با وقوف به ضعف خود دست به جنگ در حقیقت نیابتی زد چون می‌دانست پیروزی از نظر نظامی برای طرف ضعیف‌تر(رژیم صهیونیستی) امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: همه نشانه‌‌های این جنگ نسل چهارم در عراق و لبنان هویدا است، پیشبرد اعتراضات با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌‌ها همچون ترند کردن توییت‌‌هایی با مضامین مخالفت با ساختار سیاسی این دو کشور، هماهنگی‌ها و مدیریت اعتراضات از طریق شبکه‌سازی در فضای مجازی، جلب حمایت افکار عمومی با کشته‌سازی در این اعتراضات و بهره‌برداری از دیدگاه‌‌های افراد تاثیرگذار و صاحب نظر به خصوص در سطح جامعه با استفاده از خواننده‌‌ها و... و توزیع غذا و... در جذب مردم نشانه‌های آشکار از این جنگ است.

مقدم به دیگر مؤلفه‌های این جنگ پرداخت و گفت: مشروعیت‌بخشی به مبارزه با حمله به چهره‌‌های محور مقاومت به عنوان مسببان ناکارآمدی نظام، به عنوان مثال در عراق آیت‌الله سیستانی، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، سرلشکر قاسم سلیمانی و نیروهای حشد الشعبی و در لبنان نیز حزب‌الله، مقاومت اسلامی و سید حسن نصرالله تا با ایجاد دودستگی، هرج و مرج بیشتری را ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: کنار زدن ایران به عنوان متحد آن دو کشور را در حمله به کنسولگری ایران به سرکردگی محمود الصرخی، به عنوان مخالف آشکار مرجعیت دینی در عراق و سر دادن شعارهای ضدایرانی و تحریم کالای ایرانی می‌توان دید و... با همه این موارد رژیم صهیونیستی با راه انداختن جنگ نسل چهارم درصدد است این دو کشور را به عنوان حامی محور مقاومت و پشتیبان کننده ایران از میدان به در کرده تا در نهایت بتواند در برابر ایران پیروزی چشمگیری به دست آورد.

https://shoma-weekly.ir/bJgPbe