شهرستانها

همه می‌دانند که فتنه‌گران با چه حربه‌ای وارد میدان خواهند شد

دبیر حزب‌موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتقد به‌وجود رد پای برخی در برنامه‌ریزی برای فتنه 92 هستیم گفت: این‌ها کاپیتان فتنه 92 شده‌اند.
دبیر حزبموتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتقد بهوجود رد پای برخی در برنامهریزی برای فتنه 92 هستیم گفت: اینها کاپیتان فتنه 92 شدهاند. 

 سیدعلیمحمد دانشی در گفتوگو باخبرنگاران در یاسوج، آمریکا، انگلیس و صهیونیستها را تئوریسین فتنه و ارباب فتنهگران در همهجای دنیا و البته در ایران دانست و گفت: هرجا را که نگاه کنی؛ ردی از آنها در فتنهها احساس خواهی کرد.

این فعال سیاسی فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد اتاق فکر اصلی جریان فتنه را در واشنگتن، لندن و تلآویو دانست و گفت: بازی خوردگان داخلی هم به عنوان سربازان بیمزد و منت آنها به خیانت علیه کشور و ملت خود مشغولند.

دبیر حزبموتلفه اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فتنه 88 نیز در همین قالب قابل تجزیه و تحلیل است آنجا که سران سهگانه استکباری برنامه دادند و بازیخوردگان و عروسکهای خیمهشببازی داخلی خوش رقصی کرده و دستاورد بزرگ انقلاب و مردم را لگدمال کردند.

دانشی رمز فتنه 92 را انتخابات آزاد اعلام کرد و گفت: امروز دیگر هر کوچک و بزرگی میداند که فتنهگران با چه حربهای وارد میدان خواهند شد و با بیانات رهبری اگر شکی هم در این زمینه بود برطرف گردید.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر لزوم انتخابات آزاد، اظهار داشت: در این میان برخی به دنبال تأیید صلاحیت زورکی کاندیدای احتمالی جریان انحرافی، برخی هنوز به دنبال زنده کردن سران فتنه 88 و برخی دیگر نیز بهصورت کلی به دنبال بازسازی خود و حاکمکردن تفکر خویش بر قوه مجریه و دولت آینده هستند.

دانشی تصریح کرد: جریان انحرافی و فتنه که به هیچوجه مورد تأیید نظام و مردم نیستند و هر قدر برای آنها زور زده شود ره به جایی نخواهند برد و آن دیگری نیز مدتهای زیادی نیاز دارد تا بتواند با جبران اشتباهات خود را بازسازی کرده و دوباره مورد اعتماد واقع شود.

https://shoma-weekly.ir/w9cnod