ورزش

همه شوک های شروع یک لیگ

سعید آقایی، ضعیف‌ترین بازیکن ما بود. در حالی که در بازی های دوستانه بهترین یار ما بود و از لحاظ فوتبالی در بهترین شرایط قرار داشت» با این که رابطه رسول خطیبی و امیر قلعه نویی ، رابطه خوبی است اما رسول برای امیرخان هم چندتایی رو کرد :« قلعه نویی استاد و بزرگ من اما آیا درست است 2 روز قبل از بازی از این بازیکن تعریف و تمجید شود. قلعه نویی رابطه خوبی با مسئولان ما دارد. وقتی قبل از بازی تماس گرفت تا از مسئولان ما برای استقلال زمین بگیرد گفت که من از الان سعید آقایی را می خواهم و مشتری جدی اش هستم.
 فردوس عادلی پور- لیگ سیزدهم هنوز شروع نشده عجایبش رو شد! هنوز شروع نشده یک مربی استعفا کرد. مربی مس کرمان! مجتبی تقوی! چند روز پیش عده ای از هواداران مس تو تمرین ریختن سر  مربی ها و حالا نزن کی بزن! که چه؟ «مگه فلان مربی بومی بهت نگفته بود نیا کرمان؟ چرا اومدی؟» این ها رو بیژن طاهری دستیار تقوی گفته و بعد هم هر دو استعفا دادن. چند روزی اخباری از هر دو طرف کادرفنی و مدیر عامل مبنی بر تکذیب استعفاها منتشر می‌شد تا اینکه تقوی در کنفرانس خبری یک روز قبل از بازی مس حاضر شد و اعلام کرد تکذیب بی تکذیب! استعفا سر جایش است. همه فکر می کردن مس بدون سرمربی میاد تو بازی ولی اینطوری نشد. طی چند ساعت محمود یاوری سر مربی شد و روی نیمکت نشست اما در کنفرانس بعد از بازی شرکت نکرد. امان از این کرمانیها! واقعاً که تیمداری شون خیلی عجیب و غریبه! دومین شوک پنالتی های گرفته و نگرفته محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس- تراکتور بود و سومی اش هم نرفتن علی کریمی و کاظمیان به سمت نیمکت پرسپولیس! جالب آنکه تماشاگران کلی علی کریمی رو تشویق کردن! حتی در صحنه  درگیری کریمی با دهنوی پرسپولیسی که هواداران تراکتور واکنش نشون دادن پرسپولیسی ها نظاره‌گر محض بودن! باید نشان با معرفت های لیگ در هفته اول رو از همین حالا به پرسپولیسی ها داد.

 

قدر استاد نکو دانستن

و بعد از آن همه حاشیه که خواندید تازه اصل ماجرا را از کنفرانس پس از بازی استقلال و گسترش فولاد بخوانید. عجب دل پری داشته رسول خطیبی:« من اصلاً حرفی از ماجدی نزدم و نگفتم او به بازیکن ما زنگ زده. من گفتم سرپرست و مربی تیم ملی جوانان با بازیکن ما تماس گرفتند. حتی تا شب بازی به سرپرست و بازیکن ما زنگ می زدند که باید بیایی اردو.زنگ زده اند به آقایی و گفته اند اگر به اردو نیایی نامه می نویسیم به تاج. این یعنی چی؟ من نمی دانم. بازیکن جوان را دعوت کردید؟ عیبی ندارد. ما هم دوست داریم او به تیم ملی کمک کند اما اینکه تا شب بازی به بازیکن ما زنگ بزنند و با روحیه او بازی کنند که درست نیست. فکر کنم به جای فوتبال بیشتر باید فکر حواشی باشم.

مگر سرپرست و مربی تیم ملی جوانان نمی دانند که این بازیکن باید روبه‌روی استقلال بازی کند؟ پس چطور اعلام می کنند که بیاید  فلان و اگر نیاید بهمان کار را انجام می دهیم.

 همان بازیکنی که تحریکش کردند، سعید آقایی، ضعیف‌ترین بازیکن ما بود. در حالی که در بازی های دوستانه بهترین یار ما بود و از لحاظ فوتبالی در بهترین شرایط قرار داشت» با این که رابطه رسول خطیبی و امیر قلعه نویی ، رابطه خوبی است اما رسول برای امیرخان هم چندتایی رو کرد :« قلعه نویی استاد و بزرگ من اما آیا درست است 2 روز قبل از بازی از این بازیکن تعریف و تمجید شود. قلعه نویی رابطه خوبی با مسئولان ما دارد. وقتی قبل از بازی تماس گرفت تا از مسئولان ما برای استقلال زمین بگیرد گفت که من از الان سعید آقایی را می خواهم و مشتری جدی اش هستم.

 از قلعه نویی می پرسم آیا خصوصیات اخلاقی یا فنی آقایی را می داند که مشتری اش است؟ آقایی اولین بازی‌اش را در لیگ روبه‌روی استقلال انجام داد اما از شما می پرسم کجای دنیا یک مربی قبل از بازی مشتری بازیکن حریف می شود؟

 اینها ذهنیت به‌وجود می آورد اما باز هم می گویم قلعه‌نویی بزرگ است .» حالا ما نفهمیدیم که بالاخره امیر خان بزرگ است یا ...؟


https://shoma-weekly.ir/UDPm7H