ورزش

همه باید دست به‌کار شویم حساسیت صعود به جام‌جهانی

شکست تیم ملی و حذف از جام‌جهانی به نفع هیچ‌کس نیست و می‌تواند باعث دلسردی و نومیدی جامعه شود. حتماً خوانندگان گرامی اطلاع دارند که در کره‌جنوبی، ازبکستان و قطر چه اتحادی برای صعود به جام جهانی به‌وجود آمده، بنابر این ما هم باید از همین حالا به فکر باشیم چرا که سرنوشت تیم ملی مهمتر از هر چیز دیگری است.
دانیال فدایی- هر کارشناسی وضعیت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را مورد مطالعه قرار دهد به این نتیجه میرسد که تیم ملی کشورمان برای صعود به جام جهانی کار بسیار سختی پیشرو دارد!

فوتبال ایران با سه شکست پیاپی مقابل نمایندگان عربستان وضعیت خوب و رضایت بخشی ندارد و چندان امیدوار کننده نیست! وقتی خبر مصدومیت شدید اشکان دژاگه ستاره باشگاه فولام انگلیس و تیم ملی ایران را نیز کنار این باختها قرار میدهیم باید هم از خود بپرسیم که چگونه میتوانیم یک تیم ملی قوی و موفق داشتهباشیم؟

طبیعی است فوتبال باشگاهی ویترین هر کشور است و با این ویترین فعلی نباید به آینده این فوتبال دل بست اما این پایان کار نیست.

ممکن است خیلیها با مشاهده شکستهای تیمهای استقلال، تراکتورسازی و سپاهان و همینطور مرور نتایج تیم ملی مقابل ازبکستان و لبنان ناامید شده باشند اما تجربه نشان داده که فوتبال ایران زائیده اتفاقات عجیب و غریب است. فوتبالی که همواره سربزنگاه توانسته گلیم خود را از آب بیرون کشیده و بر تمامی تصورات خط بطلان کشیده است.

از سوی دیگر اخبار امیدوارکننده حکایت از آن دارد که برخی از اهالی فوتبال از همین حالا دست خود را برای کمک به تیم ملی، به سوی کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی دراز کردهاند.

غلامحسین پیروانی پیرفوتبال شیراز برای بازگرداندن سیدمهدی رحمتی به تیم ملی اعلام آمادگی کرده و مجید جلالی نیز به عنوان یکی از کارشناسان خبره فوتبال ایران گفته که حاضر است برای کمک فکری به سرمربی پرتغالی تیم کشورمان پیشقدم شود.

شنیدن این اخبار خوشایند باعث میشود تا اشکالات موجود به نقاط مثبت تبدیل شود؛ ضمن آنکه ما رسانهها نیز وظیفه داریم در این وضعیت به مدد تیم ملی برویم و از هیچ کمکی دریغ نورزیم.

فراموش نباید کرد که خدای ناکرده شکست تیم ملی و حذف از جامجهانی به نفع هیچکس نیست و میتواند باعث دلسردی و نومیدی جامعه شود. حتماً خوانندگان گرامی اطلاع دارند که در کرهجنوبی، ازبکستان و قطر چه اتحادی برای صعود به جام جهانی بهوجود آمده، بنابر این ما هم باید از همین حالا به فکر باشیم چرا که سرنوشت تیم ملی مهمتر از هر چیز دیگری است.

https://shoma-weekly.ir/OEwE6O