شهرستانها

همسر شهید آیت الله سعیدی فرزندانی مجاهد و انقلابی تربیت کرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم گفت: همسر شهید آیت‌الله سعیدی فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کرد که در راه مجاهدت و حفظ انقلاب گام بردارند.
محمد عرب در گفتگو با فارس ضمن عرض تسلیت به بیت شهید آیتالله سیدمحمدرضا سعیدی اظهار کرد: شهید آیتالله سعیدی یکی از شجاعترین مبارزان زمان خویش بود و این شجاعت موجب شهرت ایشان در منطقه غیاثیه تهران شده بود.

وی تصریح کرد: بانو طباطبایی در دوران سیاه رژیم ستم شاهی دوشادوش همسرشان حرکت کرده و ایشان را برای ادامه مبارزات دلگرم و تشویق میکرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم ادامه داد: بانو طباطبایی پس از شهادت آیتالله سعیدی به تربیت فرزندان ایشان به نحو مطلوب اهتمام داشت و فرزندانی مجاهد و انقلابی تربیت کرد.

وی با بیان اینکه اولادهای آیتالله سعیدی همه راه پدر را ادامه دادند گفت: این مسئله به تربیت صحیح همسر این شهید بزرگوار در تربیت فرزندان مربوط میشود.

عرب ادامه داد: فرزندان شهید آیتالله سعیدی همه از مبارزان و مجاهدان انقلاب شدند که در رأس آنان تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) قرار دارد و این نشان از زحمات بیدریغ همسر شهید آیتالله سعیدی در راه تربیت صحیح فرزندان است.

وی اضافه کرد: این مادر بزرگوار بیش از 40 سال رنج شهادت همسرش را صبورانه تحمل کرد و شجره طیبه شهید آیتالله سعیدی را در لباس روحانیت تحویل انقلاب داد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی انقلابی و مبارز بودن فرزندان شهید آیتالله سعیدی را مرهون زحمات بانو طباطبایی همسر این شهید بزرگوار دانست و گفت: این بانو از جمله بانوانی است که در پیروزی و شکلگیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند..

https://shoma-weekly.ir/NYidyD