اقتصاد

همایش‌سازی و هم‌اندیشی‌بازی در سال حماسه اقتصادی!

روزگاری هر فرزندی از والده مکرمه‌اش قهر می‌کرد، با شتاب به حرفه خوانندگی روی می‌آورد، اما علی‌ظاهر دیگر این کار‌ها از مد افتاده است و حالا هر کس کانون گرم خانواده را ترک می‌کند به شغل شریف همایش‌گذاری روی می‌آورد؛ یعنی آنقدر ملت در همین تهران همایش می‌بینند و می‌شنوند که همایش‌دانشان پاره شده است، طوری که شب‌ها هم ما خواب می‌بینیم که در همایش هستیم!

رضا فرخی- روزگاری هر فرزندی از والده مکرمهاش قهر میکرد، با شتاب به حرفه خوانندگی روی میآورد، اما علیظاهر دیگر این کارها از مد افتاده است و حالا هر کس کانون گرم خانواده را ترک میکند به شغل شریف همایشگذاری روی میآورد؛ یعنی آنقدر ملت در همین تهران همایش میبینند و میشنوند که همایشدانشان پاره شده است، طوری که شبها هم ما خواب میبینیم که در همایش هستیم!

با توجه به همایشگذاری و همایشسازی سازمانها به نظر میرسد که گزارش پایانی سازمانها از در سال حماسه اقتصادی، حماسه همایشها را خلق کرده، به شرح زیر است:

۱-وزارت کشاورزی: برگزاری ۶ همایش خودکفایی گندم برای افزایش محصولات که فعلا و تا اطلاع سابعی فعلاها برگزاریش ادامه دارد و هنوز به مرحله تصمیمگیری وارد نشده است!

۲-وزارت نفت: برگزاری ۵۰۰ همایش رو کم کنی دولت قبلی در عرصه واسپاری قراردادها به شرکتهای جدید خارجی!

۳-وزارت کار و رفاه: برگزاری همایش چگونه جوانان بیکار را ریشهکن.. نه ببخشید چگونه بیکاری را ریشهکن کنیم. به حاضرانی که در هنگام برگزاری این همایش نخوابند، در پایان یک عدد ماکت لپتاب ناقابل با کیک و نوشابه اعطا خواهد شد.

۴-وزارت بهداشت: برگزاری ۲۵ همایش با عنوان «چگونه بدون اطلاع رسانهها زیرمیزی بگیریم تا ملت روز به روز برای تهیه هزینه درمان از خروسخوان تا بوق آن حیوان وفادار بدوند و کلی به رشد اقتصادی کشور کمک کنند». در این همایش به هر پزشک محترمی که به نیت نگرفتن زیرمیزی وارد شود یک عدد خودرو پراید به همراه دو کیک و یک ساندیس ۶ میل در پایان مراسم اهدا میشود. در همین زمینه اگر شما احیانا مدیر هستید و قصد همایشگذاری دارید و از بغل این همایش بار و بندیل و زنبیل و خلاصه همه چیزتان را ببندید، چند نکته را باید آویزه گوش گرانسنگتان کنید!

۱-پیش از انجام هر کاری طوری بودجه همایش را تعیین کنید که ضمن خرید یک ماشین شاسی بلند، از باقیش خودتان که سهل است جد و آبادتان هم خودشان را ببندند. ۲-دو هفته پیش از آغاز همایش چندین کانتینر ساندیس چینی وارد کنید. ۳-شب قبلش تا میتوانید بیدار بمانید و از برنامههای کاملا جدید و مسرتبخش رسانه فوق ملی استفاده کنید و فردای آن روز یعنی در سالن همایش با خیال راحت تا پیش از زمان سخنرانی خودتان خواهید خوابید. ۴-لازم نیست که برای سخنرانی خود مطالعه کنید، زیرا بیشتر مدعوین خواب هستند. ۵-در حین سخنرانی پرمغز خود دائما این چند جمله را تکرار کنید: «ما رو به جلو هستیم، با گذشته خیلی فرق کردهایم، شرکتهای خارجی برای استفاده از تجربههای ارزنده ما صف بستهاند، برای این همایش بالای ۶ هزار مقاله ارسال شده که در تاریخ همایشهای جهان بیسابقه است.»

https://shoma-weekly.ir/0htn1d