شهرستانها

همایش بزرگ اصولگرایان استان کرمان

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به وحدت کلمه تاکید داشتند که یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب است و ما نیز بر این باوریم که وحدت یکی از ارکان اساسی پیروزی در انتخابات می باشد. ایشان ریشه اختلاف را در حب نفس دانسته‌اند، طبیعی است که یکی از عوامل اختلاف و تشدید آن بین گروه‌های سیاسی افرادی هستند که اختلاف ایجاد می‌کنند زیرا از این اختلافات سود می‌برند. لذا خیلی باید هوشیار باشیم که از شرایط وحدت عدول نکنیم.

احمدعلی مقدم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به همایش بزرگ اصولگرایان در استان که به منظور تلاش در جهت وحدت همه گروهها و تشکلهای اصولگرا برگزار گردید،گفت: بحمدالله با تلاشی که در جهت وحدت اصولگرایان بهعمل آمده به برکت ماه مبارک شعبان اکثریت اصولگرایان استان به وحدت رسیدهاند. این خود نشان از چشم اندازی روشن در راستای همدلی و همزبانی است.

دبیر حزب مؤتلفه استان با مثبت ارزیابیکردن همایش مزبور یادآور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به وحدت کلمه تاکید داشتند که یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب است و ما نیز بر این باوریم که وحدت یکی از ارکان اساسی پیروزی در انتخابات می باشد. ایشان ریشه اختلاف را در حب نفس دانستهاند، طبیعی است که یکی از عوامل اختلاف و تشدید آن بین گروههای سیاسی افرادی هستند که اختلاف ایجاد میکنند زیرا از این اختلافات سود میبرند. لذا خیلی باید هوشیار باشیم که از شرایط وحدت عدول نکنیم.

دبیر استان در خاتمه با ابراز امیدواری در پایبندی به تعهد منشور اخلاقی گفت: در مورد انتخابات سال 94 از طرف استاندار کرمان اقدام خوبی بهعمل آمد و آن اینکه توسط همه گروهها و تشکلهای سیاسی استان منشور اخلاقی انتخابات تدوین و تصویب شده تا با تشکیل کمیته اجرایی بر روند انتخابات استان نظارت نمایند، لذا امیدواریم نسبت به این منشور همه متعهد باشند.

https://shoma-weekly.ir/3NrQLW