ورزش

هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای آینده ورزش

با توجه به آغاز کار رسمی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امیدواریم ورزش ایران در دوره جدید کاری کمیته ملی المپیک موفقیت‌های زیادی کسب کند.

دکتر افضل الله باقرزاده- با توجه به آغاز کار رسمی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امیدواریم ورزش ایران در دوره جدید کاری کمیته ملی المپیک موفقیتهای زیادی کسب کند.

من امیدوارم با توجه به هماهنگی میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعضای جدید هیئت اجرایی بتوانند در راستای حل مشکلات فعلی و آمادهسازی بهتر ورزشکاران برای حضور در بازیهای آسیایی «اینچئون» کره جنوبی سال آینده قدمهای محکمی بردارند. من نماینده تمام فدراسیونهای ورزشی در کمیته ملی المپیک هستم و شمشیربازی هم یکی از آنها است. در واقع میخواهم بگویم فقط نماینده این فدراسیون در هیئت اجرایی نیستم.

من و دیگر اعضای هیئت اجرایی باید حافظ منافع تمام فدراسیونها باشیم به خصوص فدراسیونهای حاضر در بازیهای آسیایی، المپیک و در کل رشتههای مدالآور.

به نظرم ترکیب هیئت اجرایی جدید کمیته ملی المپیک خیلی خوب و مناسب است در هر صورت اعضای جدید در حضور وزیر ورزش و جوانان با برگزاری مراسم معارفه به طور رسمی کار خود را آغاز کردند. در این مراسم وزیر ورزش صحبتهایی را مطرح کرد که نشان از نگاه ورزشی وی داشت. خوشبختانه میان وزارت ورزش و جوانان با کمیته ملی المپیک هماهنگی لازم وجود دارد و از این بابت اطمینان لازم به کمیته ملی المپیک داده شده است و با حمایتی که وزیر ورزش و جوانان دارد کمیته ملی المپیک و مدیران جدیدش باید اطمینان داشته باشند که میتوانند با برنامهریزی دقیق و جامع خیلی از مشکلات فعلی را پشت سرگذاشته و در جهت موفقیتهای بزرگ قدم بردارند.

*رئیس فدراسیون شمشیربازی و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

https://shoma-weekly.ir/9IIyTY