شهرستانها

هشدار کربلایی به فعال‌شدن فتنه‌گران در گیلان

متاسفانه امروز در استانداری پست و مقام گرفته‌اند، گفت: کسانی که با رسانه‌های بیگانگان، بی بی سی و رسانه‌های معاند علیه نظام مصاحبه کرده‌اند و مردم را به آمدن به خیابان‌ها تحریک می‌کردند الان با امکانات دولت کار سیاسی و حزبی انجام می‌دهند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان گیلان با بیان اینکه دولت اعتدال در عزل و نصبها به شعار اعتدال توجه کند، اظهار داشت: از دولت اعتدال انتظار میرود پستهای مهم و حساس کشوری و استانی را در اختیار افراد مومن و انقلابی قرار دهد.

حسن کربلایی با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر به افرادی که در فتنه ۸۸ در گیلان نقش اساسی را داشتهاند پستهایی داده شده است، افزود: متاسفانه هم اکنون افرادی که در فتنه ۸۸ در گیلان جوانان دانشجو را تحریک میکردند که حتی در جلسه امتحان حاضر نشوند و حتی بعضا سابقه دستگیری نیز دارند، پست حساس گرفتهاند.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات بیگانگان، سلطنتطلبان، رژیم صهیونیستی و منافقین فتنه ۸۸ را راهاندازی کرد، یادآورشد: هر شخصی که در این نظام میخواهد مسئول شود باید حداقل یکبار این فتنهها را محکوم کرده باشد تا خیال مردم راحت شود و بهنوعی مصداق همدلی و همزبانی باشد.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان با تاکید بر اینکه کسانی که در ستاد موسوی فعال بودند، متاسفانه امروز در استانداری پست و مقام گرفتهاند، گفت: کسانی که با رسانههای بیگانگان، بی بی سی و رسانههای معاند علیه نظام مصاحبه کردهاند و مردم را به آمدن به خیابانها تحریک میکردند الان با امکانات دولت کار سیاسی و حزبی انجام میدهند.

کربلایی با بیان اینکه اگر لازم باشد نمونههایی از این حرکات را اعلام میکنم افزود: از استاندار گیلان انتظار میرود دقتنظر بیشتری در انتصابات داشته باشد همه ما رفتنی هستیم این پستها و جایگاهها رفتنی است و تمام اعمال کارگزاران و استاندار توسط مردم رصد میشود.

وی با تاکید بر اینکه تمام عملکرد استاندار گیلان زیرنظر دوستداران و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار داشت: به نظر میرسد آقای استاندار در بعضی جاها زیربار برخی فشار افراد و جریانات در دادن پستها میرود که لازم است تجدیدنظر شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان تاکید کرد: حزبالله گیلان از نماینده ولی فقیه در گیلان درخواست دارد که درباره عزل و نصبهای اخیر در گیلان روشنگری کنند. همچنین نمایندگان گیلان باید بدانند مردمی که به شما رای دادهاند بایستی حافظ منافع مادی و معنوی آنها باشید آیا منافع معنوی مردم گیلان با این انتصابات از مسئولیتهای استانی تا فرمانداران و بخشداران زیرسوال نرفته است.

دکترکرمی راد:

غیرت مردم کرمانشاه و پیشمرگان مسلمان کرد زبانزد است

دبیر استان کرمانشاه حزب مؤتلفه اسلامی، کرمانشاه را از پاسداران مرزی کشور خواند و یادآور شد: اگرچه که به لطف خدا ارتش و سپاه بهعنوان بازوان مقتدر رهبری هرگونه سوء قصد به خاک پاک وطن را بدون جواب نخواهند گذاشت؛ ولی بهعنوان عضوی از حزب ولایی مؤتلفه اسلامی اطمینان میدهم مردم دلاور و قهرمان کرمانشاه هوشمندانه تمامی توطئههای دشمنان را رصد میکنند و هرگز اجازه نخواهند داد، حتی کوچکترین خدشهای به انقلاب و کشور اسلامی وارد شود و همین مردم کرمانشاه به فرمایشات رهبری با جان و دل توجه و به آنها جامه عمل خواهند پوشاند.

محمد کرمی راد با عنایت به غیرت و مردانگی و شجاعت پیشمرگان مسلمان کرد افزود: پیشمرگان مسلمان کرد و اهالی منطقه که بهعنوان افرادی غیرتمند و متعصب به دین شناخته شدهاند، در دورههای مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده و در هر برههای از زمان با بذل جان و مال شان و دادن شهدای زیاد از انقلاب و نظام پاسداری کردهاند و به طور قطع و یقین از این پس هم اینگونه خواهند بود.

https://shoma-weekly.ir/6Xq31f