شهرستانها

هشدار دبیر حزب مؤتلفه ایلام به ضرورت بصیرت افزایی مسئولان

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام به ضرورت بصیرت افزایی مسئولان در جامعه هشدار داد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام به ضرورت بصیرت افزایی مسئولان در جامعه هشدار داد.
نصرتالله حیدری در گفتوگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ایران اسلامی خود را برای روزها و ماههای سرنوشتسازی آماده میکند.
حیدری تصریح کرد: آنچه باید از دل این روزها خود را نشان دهد، کارآمدی ولایتفقیه در وحدتبخشی به جامعه ایرانی و وحدت کلمه ملت در تبعیت از امام(ره) و اسلام است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام گفت: این ایام مصادف با بیداری اسلامی است، بیداریای که لرزه بر اندام استکبار انداخته و او را مستأصل از مواجه با آن ساخته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر استکبار جهانی بیش از گذشته مستأصل شده و روز بهروز به عمق استراتژیک نظام در منطقه پی برده است.
این فعال سیاسی اضافه کرد: افزایش عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی منافع دشمنان بهویژه استکبار جهانی را به خطر انداخته است.
حیدری تصریح کرد: بر این اساس دشمن روز به روز مستأصلتر شده و توطئههای مختلفی را بر اساس این حال تدوین و اجرایی میکند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام گفت: راهبرد امروز دشمن علیه انقلاب اسلامی هجمه نرم بوده که میتوان به وقایع 18 تیر در سال 1387 و فتنه 1388 اشاره کرد.وی ادامه داد: واکاوی شرایط گذشته نظام بهویژه انتخابات گذشته این مهم را دوچندان بروز میدهد که مسئولان باید با بصیرت بیشتری وارد عرصه شده و مانع هرگونه تحرک دشمنان داخلی و خارجی شوند.این فعال سیاسی اضافه کرد: رصد فعالیت مخالفان و معاندان نظام، بیانگر عمق فعالیتها و تلاشهای آنان برای انتخابات آتی
ریاست جمهوری است.حیدری تصریح کرد: واکاوی رویکرد و رفتار دشمن در حوزه جنگ نرم نشان میدهد که بیشترین تمرکز آنها در مقطع انتخابات است.دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام گفت: رصد فعالیتهای آنان نشان میدهد که در تلاشند انتخابات آتی را از یک فرصت به چالش تبدیل کنند.وی ادامه داد: اعطای کمکهای مالی به مخالفان در اشکال مختلف، ساماندهی شبکه رسانهای و خبری برای حمایت از مخالفان که هر روز ابعاد آن علیه انقلاب نمایان میشود و شکلدادن به افراد و عناصری برای رهبری جریان مخالفان از مهمترین تلاشهای مخالفان در رصدهای صورت گرفته است.
این فعال سیاسی اضافه کرد: استراتژی دشمن با توجه به تجربه فتنه 1388 یارگیری از درون نظام است که باید مسئولان در این خصوص توجه جدیتری داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/K82b6Q