شهرستانها

هر اقدام غیر مرتبط با وظایف نمایندگی مجلس و با توجه به هوای نفس فاجعه به بار خواهد آورد

هر اقدام غیر مرتبط با وظایف نمایندگی و یا هرگونه آمیختگی وکالت مردم با هواهای نفسانی فاجعه به بار خواهد آورد.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان آذربایجان شرقی در خصوص اهمیت پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس نهم اظهار داشت:  رهنمودهای معظم له در همه جا و نسبت به همه اقشار جامعه کارساز و ره گشا بوده و هست و نمایندگان محترم باید بدانند خطر همیشه در کمین است . هر اقدام غیر مرتبط با وظایف نمایندگی و یا هرگونه آمیختگی وکالت مردم با هواهای نفسانی فاجعه به بار خواهد آورد.
رحیم جهانی که با هفته نامه شما سخن می گفت  در ادامه افزود:یکی از خطرات و توطئه هایی که در پیش رو است، فعالیت های جریانات انحرافی و وابسته به اغیار با تطمیع نمایندگان مردم و وعده های دروغین دنیا طلبی است. لذا لازم است که نمایندگان با هوشیاری تن به مطامع دنیوی و زرق و برق مادی نخواهند داد و به لطف خدا نام مجلس نهم به عنوان یکی از موفق ترین مجالس ثبت و ضبط شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه مردم در موقعیت های مهم و حساس وارد عرصه شده و سرنوشت خود را به بهترین وجه تعیین می کنند  افزود ؛  با توجه به تهاجمات فرهنگی و تحریم ها از جانب دشمن بیرونی و نیز معضلات اقتصادی و همینطور تورم موجود در جامعه ، مردم با قطع دست دشمنان و با حمایت های بی بدیل خودشان از رهبری معظم انقلاب دل امام زمان را شاد کردند و  به همه اثبات نمودند که وقتی پای منافع ملی و ارزش های دینی در میان باشد  همه گونه در صحنه هستند. 

 

https://shoma-weekly.ir/kE9bzt