شهرستانها

هدف خدمت باشد مسئولین از بازی‌های سیاسی دور می‌شوند

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سؤال که آیا تصاحب اکثریت کرسی‌های مجلس یازدهم توسط جریان اصولگرا می‌تواند عامل ایجاد تک‌ صدایی سیاسی در کشور شود، اظهار داشت: اگر مجموعه‌ای بر اساس تقوا شکل بگیرد و مسئولان هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند؛ از این بازی‌های سیاسی دور می‌شوند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: نمایندگان باید به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود باشند و از ایجاد حاشیههای بیجهت پرهیز کنند.

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سؤال که آیا تصاحب اکثریت کرسیهای مجلس یازدهم توسط جریان اصولگرا میتواند عامل ایجاد تکصدایی سیاسی در کشور شود، اظهار داشت: اگر مجموعهای بر اساس تقوا شکل بگیرد و مسئولان هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند؛ از این بازیهای سیاسی دور میشوند.

وی ادامه داد: نمایندگان باید به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود باشند و از ایجاد حاشیههای بیجهت پرهیز کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه به قدرت رسیدن اصولگرایان در مجلس یازدهم طبیعی است، افزود: در مجلس نباید بحث سهم خواهی مطرح باشد و همانطور که دیدیم هم آقایان هیئترئیسه مجلس بر اساس رأی نمایندگان مجلس انتخاب شدند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: این جریان سیاسی توانست با رأی مردم در انتخابات مجلس یازدهم پیروز شود و این معقول است که افراد هیئترئیسه مجلس از اصولگراها باشند و وحدت موجود آفتی برای کشور ندارد.

https://shoma-weekly.ir/G5LTuv