شهرستانها

هدف اصلاح‌طلبان جلوگیری از وحدت اصولگرایان است

اصلاح‌طلبان در صدد هستند که چهره‌های اصولگرا را تخریب و به وحدت اصولگرایان ضربه بزنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: اصلاح‌طلبان در صدد هستند که چهره‌های اصولگرا را تخریب کنند و از طرف دیگر در تلاش هستند به وحدت اصولگرایان ضربه بزنند.
 احمدعلی مقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به فتنه ۸۸ اصلاح‌طلبان نشان دادند که قانون‌مدار نیستند و نمی‌خواهند قانونی کار کنند و خیلی هم باید مراقب باشیم.
مقدم بیان داشت: به دلیل اینکه اکنون آن‌ها استراتژی‌های مختلفی دارند و به نوعی از آن طرف راضی نیستند، باید حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌ها داشته باشیم و می‌خواهند حضور مردم کم‌رنگ شود، جوسازی‌هایی را برای دل‌سرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای انجام می‌دهند.
مقدم عنوان کرد: مردم ما آگاه، هوشیار و فهیم هستند و حضور خیلی خوبی هم در انتخابات دارند و مردم می‌خواهند در همه امور کشور سهیم باشند.
وی ابراز داشت: اصلاح‌طلبان درصدد هستند که چهره‌های اصولگرا را تخریب کنند و از طرف دیگر در تلاش هستند به وحدت اصولگرایان ضربه بزنند و به نوعی راضی نیستند که لیست واحد از طرف اصولگرایان ارائه شود.
مقدم افزود: باید همه احزاب و تشکل‌ها هوشیار باشند و این استراتژی را بدانند و از طرف دیگر به وحدت کمک کنند و به کاندیدا‌ها و افراد هم توصیه می‌کنیم از تفرقه و انشقاق جلوگیری کنند و واقعا اجماع برای معرفی یک کاندید داشته باشند و اگر به طور مثال در یک شهرستان بر روی یک فرد به اجماع نرسیم آرا شکسته می‌شود و از آن طرف قضیه صدمه می‌خوریم.
وی عنوان کرد: اکنون هم این جریان‌ها به نوعی دارند، شیطنت می‌کنند تا این اجماع صورت نگیرد و ما باید هوشیار باشیم در این جریان قرار نگیریم و بتوانیم آن وحدت و انسجام را به وجود بیاوریم.
مقدم با اشاره به اینکه جریان انحرافی و فتنه در سراسر کشور فعالیت خود را شروع کردند، ابراز داشت: از خیلی وقت پیش مهره‌های خود را مشخص و به شیوه‌های خاص خودشان در پست و سمت‌هایی قرار داده‌اند.
دبیر حزب موتلفه استان کرمان تصریح کرد: جریان فتنه به نوعی افراد خود را تشویق کردند، بیایند در صحنه انتخابات و این‌ها هم بدون تابلو و چهره‌های ناشناخته وارد می‌شوند و تقریبا سعی می‌کنند، چهره‌های موجه را وارد کنند و در این جریان یک حرکت پر شتابی را شروع کرده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان افزود: وظیفه ما در موتلفه این است که مردم را بصیرت‌دهی کنیم و بتوانیم آگاهی‌های لازم را بدهیم و جریان انتخابات سال ۸۸ و تشکل‌هایی مانند مجاهدین و مشارکت را بازخوانی کنیم.
وی بیان داشت: اکنون این تشکل‌ها غیر قانونی هستند و نمی‌توانند رسما وارد انتخابات شوند اما از طرف دیگرچهره‌هایشان که بدون تابلو و ناشناخته هستند را وارد میدان می‌کنند.
مقدم تصریح کرد: با حرکتی که خاتمی رئیس جمهور سابق شروع کرده، کاملاً نشان می‌دهد که این‌ها خیلی جدی وارد میدان شده و کار می‌کنند.
این فعال سیاسی عنوان کرد: از طرف دیگر گروه فتنه و انحرافی در تلاش هستند به هر نوعی که شده صندلی‌های بیشتری در مجلس تصاحب کنند و به هر حال در این دوره انتخابات سختی است و خیلی باید اصولگرایان به این جریان توجه و دقت داشته باشند و مراقب شیطنت‌های رقیب باشند.
وی افزود: پیش‌بینی ما این است مجلس نهم با وجود همه این شیطنت‌ها و فتنه‌هایی که صورت می‌گیرد، بهتر از مجلس هشتم است.

https://shoma-weekly.ir/UgyPAU