زنان

هدف از طرح وحدت با اصلاح طلبان

طراحان گفتگوی ملی با میدان داری چند چهره شاخص در اصولگرایی،گویا قصد دارند به کمک اصلاح طلبان آمده و مانع از ارائه یک لیست واحد از سوی جبهه اصولگرایان انقلابی بشوند.

نرگس قدیری- وحدت اصولگرایان وگروههای انقلابی و ولایی میتواند کشور را از چالش بزرگ لابی گری و زد و بند داخل مجلس نجات بخشیده و نیروهای خدوم را به جایگاه قانون گزاری در مجلس برساند.

گویا این روزها با احساس خطر اصلاح طلبان از پیروزی انقلابیون در انتخابات مجلس تحرکات خاصی در حال انجام است.

طراحان گفتگوی ملی با میدان داری چند چهره شاخص در اصولگرایی،گویا قصد دارند به کمک اصلاح طلبان آمده و مانع از ارائه یک لیست واحد از سوی جبهه اصولگرایان انقلابی بشوند.

:برگزاری جلسات مشترک این چهره ها با اصلاح طلبان از جمله عارف و مازنی و بقیه چهره ها که تا کنون رسانه ای نشده و لجاجت و اصرار بر بازی کردن نقش رهبری در جریان اصولگرایی از سوی افراد نامبرده آینده خطرناکی برای انشقاق و تکرار فجایع تفرقه در جناح انقلابی را گوشزد میکند.

به نظر میرسد عقلا و بزرگان دلسوز و انقلابی تا دیر نشده باید جلوی این نوع تحرکات مخربِ وحدت در جریان اصولگرایی و انقلابی را گرفته و از تکرار مجدد فاجعه لیستهای متعدد و ایجاد تفرقه و سود بردن جریان نفوذ در بدنه اصولگرایی جلوگیری نمایند.

جناح انقلابی و دلسوز ملت، باید مانع لابی گری با جریاناتی شوند که خسارات منفعت طلبی آنان و مدیریت جناحی و سیاسی شان و محاسبات سود و زیان شخصی انان جایی برای حل مشکلات کشور و مردم باقی نگذاشته است.مجلس بعدی باید به دنبال استیفای حقوق مردم باشد نه زمینه ساز ریاست جمهوری چهره ای خاص .

بزرگان اصولگرایی باید بدانند مردم و حامیان آنان به دقت تحرکات سیاسی شان را رصد می نمایند و اگر کسی بخواهد ذره ای از حقوق ملت را در زد و بندهای انتخاباتی و برخلاف مصالح عمومی و با نگاه به انتخابات ۱۴۰۰ فلان شخص مدیریت کند هوشیارانه عکس العمل نشان خواهند داد.

https://shoma-weekly.ir/CJhcaM