شهرستانها

نیروی انتظامی تنها متولی برطرف کردن بدحجابی نیست

همه مردم و مسئولان نیروی انتظامی را متولی مقابله با بدحجابی می‌دانند در حالی که این امر تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: همه مردم و مسئولان نیروی انتظامی را متولی مقابله با بدحجابی می‌دانند در حالی که این امر تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست.
 حجت‌الاسلام محمد‌علی تابعی در گفت و گو با خبرگزاری فارس ادامه داد: نقش رسانه‌ها در تبیین و اطلاع‌رسانی دقیق اهمیت حجاب بسیار مهم است و باید از آثار حجاب، ارزش و اهمیت آن در جامعه اسلامی بیشتر استفاده شود و اطلاع‌رسانی دقیقی در این مورد صورت گیرد.نزدیک به 25 دستگاه مسئول عفاف و حجاب در کشور هستند که باید در زمینه فرهنگی تلاش زیادی کنند؛ یکی از وظایف آنها رفع بد‌حجابی در جامعه اسلامی است که باید کارها و برنامه‌های زیادی در این مورد انجام دهند.
وی در ادامه این گفت و گو عنوان کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در رفع بد‌حجابی در کشور دارند و تذکر و یادآوری فقط نباید در خانواده‌ها صورت گیرد بلکه آن‌ها باید در تبیین و اهمیت این مورد تلاش بیشتری کنند.استفاده خانواده از ماهواره‌ها سبب بروز این‌گونه بدحجابی‌ها و بی‌بند‌ و باری‌ها در جامعه می‌شود که باید به این نکته توجه داشت.
تابعی در پاسخ به این سئوال که آیا کارهای فرهنگی به تنهایی در رفع بد‌حجابی موثر است؟ بیان داشت: از موضع تذکر و راهنمایی نمی‌توان مسئله بدحجابی را حل کرد و امروز با توجه به همکاری همه مردم و مسئولان باید عامل بازدارندگی در کشور اجرا شود که صرفا تذکر تنها نیست بلکه از نوع محرومیت‌ها باید اقدام شود.
بسیاری از مسئولان برای رفع بد‌حجابی بی‌توجه هستند و کم‌کاری در رفع بد‌حجابی در کشور بسیار زیاد صورت گرفته است که مسئولان امر در این مورد باید توجه کنند.
وی در پایان افزود: کشور ایران اسلامی را با حجاب می‌شناسند و حجاب نماد نظام اسلامی و انقلاب است و دشمنان هم تا زمانی که حجاب را بر سر دختر و زن ایرانی می‌بینند، نمی‌توانند به کشور ایران ضربه بزنند.دشمن به دنبال کمرنگ کردن نمادهای اسلامی در ایران است و مسئولان فرهنگی کشور باید بیشتر از همیشه کمر همت را بسته و خود را برای مقابله با دشمن و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن آماده کنند.

https://shoma-weekly.ir/D29va2