اندیشه

نگذارید دشمن مانع شکل گیری دولت مقتدر،مستقل و اسلامی درعراق شود

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از احزاب شیعی عراق خواست با حفظ وحدت و انسجام و پرهیز از تفرقه اجازه ندهند دشمنان اسلام در آستانه تجلی اقتدار نرم جهان اسلام در اربعین مانع شکل گیری دولتی مقتدر ومستقل و اسلامی درعراق شوند.

حمید رضا ترقی که در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی مشهد سخن می گفت همچینین نسبت به رشد جریان شیعه انگلیسی در ایران و عراق به ویژه در ایام محرم هشدار داد و خواستار ساماندهی دقیق هیئتهای مذهبی توسط دستگاه متولی آن یعنی سازمان تبلیغات اسلامی شد .

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیروزی سه روزه جهاد اسلامی بر رژیم اشغالگر قدس،نویدبخش ضربه پذیری شدید رژیم صهیونیستی و قدرت بالای مقاومت است .

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی ، با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ سه روزه با صهیونیستها وموفقیت ایران در فرستادن ماهواره خیام به مدار زمین، انتشار متن منتسب به یکی از سران فتنه را خیانتی علیه امنیت ملی ومقابله با سیاستهای نظام و همجهتی با دشمنان انقلاب اسلامی دانست .

وی ضمن درخواست محاکمه ی سران فتنه به دلیل خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز اهانت به شهدا ودروغ پراکنی علیه دستگاه رهبری، سکوت اصلاح طلبان نسبت به مواضع سران فتنه

را محکوم کرد و آن را آزمونی حیاتی برای مرزبندی آنان با جریان برانداز نظام دانست.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت دانستن روندمذاکرات هسته ای با ۴+۱ گفت: پیشنهادات تیم‌مذاکره کننده ما که در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث و بررسی

قرار گرفته و مجلس هم از آن مطلع شده، باید دربرگیرنده منافع ملی، رفع تحریمها و تضمین تعهدات طرف مقابل باشد.

وی تاکید کرد: درچنین شرایطی اجماع ملی بر روی آن صورت خواهد گرفت .

ترقی در ادامه ازاقدامات اعمالی دولت در اجرای قانون حجاب و عفاف تقدیر کرد و رعایت این قانون توسط دستگاههای دولتی و وابسته به دولت را مطالبه ای ملی دانست .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار، نقش رسانه و خبررسانی موثق و امید بخش برای جامعه را مفید و تعیین کننده دانست .
https://shoma-weekly.ir/qteW3X