ورزش

نوجوانان با اقتدار در مکزیک به میدان می‌روند

در قرعه‌کشی مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی جهان تیم ایران با تیم‌های روسیه، روآندا، فنلاند و فرانسه همگروه شد. تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که همیشه از تیم‌های مدعی این رقابتهاست، امیدوار است که با اقتدار از این مرحله صعود کند و حتی مصمم است که در مرحله بعدی این مسابقات هم نتیجه خوبی کسب کند. البته گروه ایران گروه چندان آسانی نیست چرا که روسیه همیشه در رده‌های پایه والیبال حرف اول را می‌زند و قطعاً برای تیم ما دردسرساز خواهد شد.
 امیر حسینی
در قرعهکشی مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی جهان تیم ایران با تیمهای روسیه، روآندا، فنلاند و فرانسه همگروه شد. تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که همیشه از تیمهای مدعی این رقابتهاست، امیدوار است که با اقتدار از این مرحله صعود کند و حتی مصمم است که در مرحله بعدی این مسابقات هم نتیجه خوبی کسب کند. البته گروه ایران گروه چندان آسانی نیست چرا که روسیه همیشه در ردههای پایه والیبال حرف اول را میزند و قطعاً برای تیم ما دردسرساز خواهد شد.

در سطح نوجوانان تغییر و تحول زیاد است، اما این شانس را داریم که جزو چهار تیم برتر مسابقات جهانی باشیم، به همین منظور نخست باید در گروه خود اول شویم و من خیلی امیدوار هستم که تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات روی سکو برود. رفتن روی سکو برای این تیم یعنی گرفتن مزد زحمات کادرفنی تیم ملی والیبال نوجوانان که مدتهاست زحمات شبانهروزی را متحمل شدهاند و ماهها است که «ایرج مظفری» و کادرفنی با این گروه از نوجوانان کار میکنند و آنان پتانسیل خوبی دارند. اگرچه پیشبینی مسابقات و این بازیها سخت است ولی امیدواریم، تیم موفقی راهی مکزیک شود. من با پاسورهای تیم ملی کار میکنم. آنان از نظر فیزیک جسمانی شرایط خوبی دارند و میتوانند در آینده برای والیبال ایران مفید باشند. در ردههای پایه نباید خیلی به دنبال نتیجهگیری بود، چرا که در این سطح مهم پشتوانهسازی است. اما از آنجایی که نوجوانان ایران همیشه در رقابتهای جهانی خوش درخشیدهاند، همه از این تیم انتظار کسب یک نتیجه مهم و ویژه را در رقابتهای مکزیک دارند که فکر میکنم این توقع با وجود پتانسیل موجود در تیم نوجوانان نباید خیلی هم دور از انتظار باشد.

*مربی تیم ملی والیبال نوجوانان
https://shoma-weekly.ir/ChoEcZ