شهرستانها

نمی‌توان با هتاکی به مردم، سردار ملی شد

شخصی که مدیون نظام اسلامی است و به واسطه فرصت‌هایی که نظام برای وی ایجاد کرد، درس خواند، دانشگاه رفت، نماینده مجلس شد و در نهایت کاری هم برای مردم انجام نداد، حالا می‌خواهد با هتاکی به مردم از خود سردار ملی بسازد.
جلیل مهدی عراقی گفت: آنچه در هر انتخاباتی حائز اهمیت است، برخورداری از اخلاق انتخاباتی است که یکی از شاخصترین مؤلفههای برگزاری انتخاباتی سالم و در شأن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اصولگرایان استان کردستان افتخار میکنند که همیشه مقید به رعایت اخلاق انتخاباتی بوده و هستند و تاکنون نیز این مهم برای همه مردم ثابت شده است.

وی یادآوری کرد: در جلسه انتخاباتی اصلاحطلبان که با حضور محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم، در سنندج برگزار شد، عدهای بیپروا به تعهدات اخلاقی انتخاباتی تاختند و سخنانی را بر زبان آوردند که توهین به مردم کردستان بود.

وی در پایان با عنوان این مطلب که مردم کردستان به اندازهای فهیم هستند که با صحبتهای نابخردانه در چاه نیفتند، گفت: مردم کردستان همواره با نظام و رهبری بوده و در اردیبهشت 88 در استقبال از رهبر معظم انقلاب ثابت کردند که همواره حامی رهبری و نظام هستند و گول چنین حرفهایی را نخواهند خورد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان همچنین اهانت نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی را توهین به آقای عارف و سایر اصلاحطلبان در آن جلسه خواند و گفت: آقای عارف همواره اخلاق را رعایت کرده است.

مهدیعراقی یادآوری کرد: شخصی که مدیون نظام اسلامی است و به واسطه فرصتهایی که نظام برای وی ایجاد کرد، درس خواند، دانشگاه رفت، نماینده مجلس شد و در نهایت کاری هم برای مردم انجام نداد، حالا میخواهد با هتاکی به مردم از خود سردار ملی بسازد.

https://shoma-weekly.ir/crvtaa