شهرستانها

نمایندگان مجلس باید نگاهی ولایی به منویات مقام معظم رهبری داشته باشند

توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه در مسائل اقتصادی، تولید و سرمایه‎گذاری و توجه به نیروی کار با عنایت به نامگذاری سال 91 از سوی معظم‌له از وظایف مجلس نهم به شمار می‌رود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه در مسائل اقتصادی، تولید و سرمایه‎گذاری و توجه به نیروی کار با عنایت به نامگذاری سال 91 از سوی معظم‌له از وظایف مجلس نهم به شمار می‌رود.
عبدالله فاتحی در گفت و گو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: از دیگر وظایف مجلس نهم موضع‎گیری به موقع، صریح و عزتمندانه در مورد مسائل جهانی با عنایت به جایگاه مجلس و بازتاب جهانی آن و موقعیت انقلاب اسلامی در بین مسلمانان انقلابی دیگر کشورها است.
وی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس در قبال منویات مقام معظم رهبری یادآور شد: نمایندگان مجلس باید نگاهی ولایی به منویات مقام معظم رهبری داشته باشند و ایشان را در زمان غیبت کبری به‌ عنوان نایب امام عصر (عج) بشناسند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: نمایندگان مجلس نهم باید به جای موضع‌گیری‎های ضعیف و دو پهلو همواره به اشارات و کدهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‎دهند توجه کنند.
وی تاکید کرد: آنان باید نصایح پدرانه و دلسوزانه ایشان را مدنظر قرار دهند و در این صورت است که کشور ما مستقل و سربلند و ملت ما در دنیا و آخرت عزیز و سعادتمند خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/OWzDqE