شهرستانها

نمایندگان مجلس باید استعدادهای بالقوه استان را شناسایی و فعال کنند

دبیرحزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: «اقتصاد مقاومتی» با تقویت تولید داخلی وابستگی به بیگانگان را قطع می‌کند.

عبدالله فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار «تسنیم» در بوشهر دیدگاههای خود را در زمینههای مختلف و نقش نمایندگان مجلس شورای در برطرفشدن مشکلات جامعه ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از نقاط مهم و استراتژیک کشور است اظهار داشت: این استان به سبب همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس از حساسترین مناطق کشور است.

دبیرحزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای پیشینه درخشانی در مبارزه با استعمار و استکبار است تصریح کرد: سابقه درخشان مبارزاتی مردم استان بوشهر با انگلیس و آمریکا نشاندهنده روحیه استکبارستیزی و مقاومت در این استان است .

فاتحی با بیان اینکه شهید رئیسعلی دلواری و شهید نادر مهدوی شاخص ملی دو الگوی برجسته استکبار و استعمار ستیزی هستند تصریح کرد: دستگیری سربازان متجاوز آمریکایی درخلیج فارس توسط پاسداران غیور بوشهری نشانه دیگری از هوشیاری و مقابله مردم بوشهر بانفوذ بیگانگان است.

وی با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرا مورد توجه مردم ولایتمدار استان بوشهر است تصریح کرد: استان بوشهر نیاز به نمایندگانی اصولگرا، ولایتمدار، بسیجی، هوشیار و جان بر کف دارد که بتوانند استعدادهای بالقوه استان را شناسایی و فعال کنند.

دبیرحزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ایجاد وحدت و انسجام لازم درمیان سلایق مختلف و ارتباط تنگاتنگ با روحانیت مبارز و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال مؤثر و حمایت از اقشار محروم و تحت پوشش از ضروریترین برنامههای نمایندگان استان بوشهر است.

فاتحی با بیان اینکه شورای همگرایی اصولگرایان استان بوشهر برای نامزدهای انتخابات مجلس دهم استان بوشهر مورد نظرخود حل مشکلات معیشتی مردم را طراحی کرده گفت: امیدوارم این طرح در مجلس دهم با همکاری نمایندگان ولایی و دلسوز اصولگرا به تصویب برسد.

دبیرحزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نقش اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات جامعه مهم و مؤثر است بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با تشویق و تقویت تولیدات داخلی وابستگی کشور به بیگانگان را قطع و تمام نیازهای ضروری مردم را در داخلکشور تأمین میکند و اجراییشدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی نهتنها تحریمهای دشمنان را بیاثر بلکه زمینه رونق اقتصادی جامعه را فراهم میکند.

https://shoma-weekly.ir/hRqB8X