شهرستانها

نمایندگان تحت تاثیر هیاهوهای دشمن قرار نگیرند

عبدالله فاتحی: نمایندگان مجلس نهم انتظار است تحت تأثیر هیاهوها و تهدیدات دشمنان و وسوسه‌های خناسان قرار نگیرند و در مسیر حقی که در پیش گرفته‌اند تردیدی به خود راه ندهند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: از نمایندگان مجلس نهم انتظار است تحت تأثیر هیاهوها و تهدیدات دشمنان و وسوسه‌های خناسان قرار نگیرند و در مسیر حقی که در پیش گرفته‌اند تردیدی به خود راه ندهند.
 عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: مجلس هشتم در مجموع یکی از خوشنام‌ترین دوره‌های مجلس شورای اسلامی بود که با مشی عزتمندانه و استقلال‌طلبانه خود به ویژه در حوزه دفاع از حق ملت در داشتن انرژی هسته‌ای، آثار خوبی از خود به یادگار گذاشت که مورد امتنان نسل حال و آینده خواهد بود.
فاتحی اضافه کرد:‌ در دوره نهم نیز منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی به یاری خداوند متعال و عنایات امام عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری می‌توانند با عمل به سوگند و تعهدات خود نسبت به اسلام و مردم انقلابی ایران با جهت‌گیری‌های صحیح، منطقی و وضع قوانین محکم و مناسب، قابل اجرا و نظارت دقیق بر اجرای قوانین و پرهیز از حاشیه‌سازی و وقت‌سوزی، دل دوستان انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور را شاد و مایه نومیدی دشمنان را فراهم کنند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ‌امیدواریم خداوند متعال به همه برادران و خواهران ما که بار سنگین نمایندگی ملت شهیدپرور را در این برهه از زمان بر دوش گرفته‌اند توفیق دهد تا با نگاهی وسیع و عمیق به نیازمندی‌های کشور و با اولویت دادن به محتوای پیام نوروزی مقام معظم رهبری و رصد کردن تحولات جهانی و موضع‌گیری به موقع در جهت خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، وظایف خطیر خود را به نحو احسن انجام دهند.
وی بیان کرد: ‌انتظار و توقع مردم و توده‌های به پا خاسته در کشورهای اسلامی و سراسر جهان که رو در روی ستمگران قرار گرفته‌اند از نمایندگان مجلس این است که تحت تأثیر هیاهوها و تهدیدات دشمنان و وسوسه‌های خناسان که به نص قرآن مجید در مقابل همه انبیاء الهی می‌ایستادند قرار نگیرند و در مسیر حقی که در پیش گرفته‌اند تردیدی به خود راه ندهند.
فاتحی افزود: پرداختن به مسائل شخصی و گروهی و برآوردن انتظارت کسانی که خود را طلبکار نماینده می‌دانند و تنها توجه به حوزه انتخابیه و فراموش کردن مصالح کلی کشور و جهان اسلام و موضع‌گیری‌های جنجالی بی‌حاصل برای کسب شهرت و زمینه‌سازی برای پیروزی در دوره‌های بعد از جمله وسواس شیطانی است که امیدواریم خداوند متعال برادران و خواهران منتخب را از افتادن در دام آن محفوظ بدارد.

https://shoma-weekly.ir/o2NJfi