شهرستانها

نماینده مجلس باید به مشکلات منطقه خود واقف باشد


حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی تابعی در سلسله نشست‌های کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی گفت: نماینده مجلس باید به همه مشکلات منطقه خود واقف باشد
کاندیدای اصولگرای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس، یکی از دلایل حضور خود در صحنه انتخابات را عدم برآورده شدن برخی از انتظارات مردم از نمایندگان استان عنوان کرد.
‌تابعی به بیان مهم‌ترین مؤلفه‌ انتخاب نماینده برای مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: فردی باید وارد مجلس شود که توانایی انجام کار را داشته باشد و از طرف دیگر شناخت کامل از مشکلات و نقاط قوت و ضعف حوزه انتخابیه خود را در دست داشته باشد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مجلس جایگاه قانون‌گذاری است، تصریح کرد: حضور در مجلس نیازمند شناخت کافی فرد از قوانین و مشکلات منطقه خود است تا براساس این شناخت اقداماتی در راستای حل این مشکلات انجام دهد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی دلیل اصلی عدم پیشرفت پروژه‌هایی مانند دوبانده کردن محورهای مواصلاتی استان را انتخاب پیمانکاران غیربومی عنوان کرد و اظهار داشت: این مشکلات باید کنار هم‌دیگر دیده شود.
این کاندیدای اصولگرا با استناد به  اسناد مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس این اسناد استان ما در بسیاری از شاخص‌های توسعه جزو استان‌های پایین کشور است.
تابعی ادامه داد: برنامه‌های کوتاه و بلند مدت زیادی طراحی شده و باید پای حرف‌هایی که زده می‌شود باشیم.

 

https://shoma-weekly.ir/lvtcBX