شهرستانها

نقش مهم زنان در حماسه‌سازی در عرصه سیاست و اقتصاد

مسئول واحد بانوان حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: زنان نقش بسیار مهم و برجسته‌ای در تحقق شعار امسال یعنی حماسه سیاسی و اقتصادی دارند.
مسئول واحد بانوان حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: زنان نقش بسیار مهم و برجستهای در تحقق شعار امسال یعنی حماسه سیاسی و اقتصادی دارند.

زهرا رضائی در گفتگو با خبرگزاری مهر در ارتباط با نقش زنان در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و غیره در 34 سال گذشته نقش آفرینیهای بی بدیلی داشته اند.

وی اضافه کرد: زنان در کنار مردان در سنگرهای مختلف به جهاد علیه دشمنان دین پرداختند، در دوران دفاع مقدس با فرستادن فرزندان و همسران خود به جبهه و کمک در پشت جبههها نقشآفرینی کردند؛ هرجا امام عزیز دستور به حضور در صحنه داد، شجاعانه حاضر شدند و از حریم انقلاب حمایت کردند.

مسئول واحد بانوان حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: زنان در عرصههای مختلف حضور فعال و چشمگیری دارند . قطعاً امسال نیز که سال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی است، با حضور خود در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری با انتخاب فرد اصلح نقش ایفا خواهند کرد و با دستان پرتوان خود به گونه ای مطلوب اقتصاد خانه را مدیریت خواهند کرد.

وی خاطرنشان ساخت: زنان در جامعه نیز با ابتکار و خلاقیت خود در چرخش نظام اقتصادی نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. زنان حساس ترین نقش را در سال حماسه اقتصادی خواهند داشت. رضائی در ارتباط با تعداد بالای کاندیداها بهویژه در بین اصولگرایان نیز بیان داشت: اصولگرایان در بحث ریاست جمهوری باید به توافق برسند و فرد اصلح را انتخاب کنند . بیانات و نظرات رهبری و علما را چراغ راه قرار دهند و از بین بزرگانی که آمده اند، آنکه سابقه روشنتر و درخشان تری در عرصه کار و فعالیت قبلی داشته و تفکرات روشن و واضحی دارد، انتخاب کنند. وی ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنند که توانمندی دولت فعلی را داشته و در رفع مشکلات و نقایص آن برنامه مدون نیز داشته باشد. اهل کلیگوئی و اضافه گویی نباشد. اطرافیانش آدمهای درستی باشند تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

مسئول واحد بانوان حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: باید از هوی پرستی و خودخواهی بپرهیزیم، منیتها را کنار بگذایم و فقط به مصالح انقلاب و اسلام فکر کنیم.وی در ارتباط با رویکرد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: حزب موتلفه اسلامی همپای سایر فعالان سیاسی در انتخابات شوراها شرکت خواهد کرد.رضائی تصریح کرد: با روحیه خوب و جوانمردانه ای که دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر دارند و همیشه مصالح انقلاب را به هرچیز دیگری ترجیح می دهند قطعاً از جمله اثرگذاران در بحث شوراها خواهند بود و رویکرد این است که جمع اصولگرایان به نتیجه واحدی برسند و یک تیم متعهد، متخصص، باتجربه و با سوابق خوب و درخشان کاری و خوشنام در بین مردم تشکیل دهندتا با برنامه منسجم جلو رفته و انشاء الله موفق شوند و بتوانند خدمتگزاران خوبی برای شهر بوشهر و سایر شهرهای استان باشند.

https://shoma-weekly.ir/hAfoSZ