شهرستانها

نقش اهالی رسانه در معرفی سیستان و بلوچستان به عنوان نماد وحدت اسلامی

جمعی از فعالان حوزه رسانه اهل سنت با دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.
جمعی از فعالان حوزه رسانه اهل سنت با دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ابتدای این دیدار که در محل دفتر حزب موتلفه اسلامی استان برگزار شد، علی براهویی از مجمع فعالان رسانه حوزه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان به بیان دغدغه های مورد نظر پرداخت که اشتغال زایی جوانان ، تسریع در اعطای تسهیلات بانکی، جذب سرمایه در استان و مشکلات افراد فاقد شناسنامه از مهم ترین موارد مطرح شده بود.

در این نشست دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان نقش رسانه در احیای تفکر مقاومت و تحکیم وحدت دینی را بی بدیل دانست و تصریح کرد: توطئه و تبلیغات سوء دشمن در رسانه های جمعی زنگ خطری برای تزلزل وحدت جهان اسلام است.

وی وحدت و یکپارچگی در بین اقوام و مذاهب مختلف در استان را بسیار خوب ارزیابی کرده و افزود: تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشهای به این وحدت وارد کند و ان شاءالله اهالی رسانه نیز در این خصوص به تکلیف خود عمل نمایند تا بتوانیم این استان را به عنوان نماد وحدت اسلامی به همگان معرفی کنیم.

طاهری افزود: دشمن با هر ابزاری دستاوردهای انقلاب را هدف گرفته است و فعالان این حوزه باید برای حفظ این دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی از کیان نظام اسلامی دفاع نمایند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد داخل هم از روی جهل و ناآگاهی رسانه را به ابزاری برای سوء استفاده دشمن تبدیل کرده اند افزود: فعالان حوزه رسانه باید مراقب این سوء استفاده ها بوده و با بیان حقایق و واقعیات، عرصه را بر فرصت طلبان تنگ کنند.

طاهری گفت رسانه ابزاری قوی برای ترویج وتقویت فرهنگ کار در جامعه و در بین قشر جوان است.

وی تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی را تکلیفی همگانی برشمرد و افزود: اصحاب رسانه به عنوان بازوان توانمند انقلاب باید با امید آفرینی در جامعه نقشه دشمنان را برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور با شکست مواجه نمایند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه تصریح کرد سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی برای اشتغال و کارآفرینی است اما عدم خودباوری و بی توجهی به این ظرفیت ها باعث شده تا آنطور که شایسته است وضعیت شغلی مردم این خطه مطلوب نباشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی استان برای سرمایه گذاری افزود نزدیک ترین مسیر برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان این است که سرمایه گذاران داخلی پای کار آمده و ظرفیت های استان را به فعلیت برسانند.

طاهری اشتغالزایی را از جمله مهم ترین مسائل در استان برشمرد و تصریح کرد: اشتغال کلید حل بسیاری از معضلات اجتماعی و اقتصادی است و مدیران دستگاههای اجرایی باید از تمام ظرفیت خودشان در این مسیر استفاده نمایند.

وی همچنین گفت: ترسیم چهره واقعی سیستان و بلوچستان و معرفی ظرفیت های سرشار این استان نیازمند تلاش همگان و از مصادیق جهاد تبیین است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدام دولت برای اصلاح ساختارهای غلط اقتصادی گذشته عنوان کرد دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی مسئولیت تحول اقتصادی را برعهده گرفتند، و همه باید از دولت در اجرای این طرح حمایت کنیم.

https://shoma-weekly.ir/fkJgCS