شهرستانها

نقش احزاب در ظرفیت سازی های مردمی پس از انتخابات به فراموشی سپرده نشود

حزب موتلفه اسلامی استان مازندران در راستای پیگیری عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین دستگاه های اجرایی استان مازندران، سلسله نشست های نقد و بررسی و مطالبه گری عملکرد مسئولین و مقامات را برگزار می کند. آخرین نشست این دفتر با حضور دکتر علی کریمی فیروزجایی نماینده پرتلاش و جهادی مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که جمعی از اعضای حزب و نخبگان استانی شرکت داشتند، دکتر محمد کریمی چلمایی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مازندران ضمن بیان گزارشی از فعالیت های دفتر حزب در استان اظهار داشت: سازماندهی ساختار، کادر سازی و انسجام بخشی در دستور کار حزب موتلفه اسلامی استان مازندران قرار گرفته که سبب جذب نیروهای ولایی و متعهد و نخبگان متخصص استان گردیده است.
کریمی با تاکید بر اهمیت رشد مدیران انقلابی در شرایط فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همکاری مسئولین استانی با تشکل های ولایی در استان جهت پیشرفت و توسعه اهداف کلان انقلاب تاکید کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تقویت فعالیت ها در حوزه های اجرایی، اجتماعی و فرهنگی و در جهت جلب رضایت مردمی در گرو توجه ویژه مقامات سیاسی به فعالیت حزبی بالاخص احزاب ریشه دار و انقلابی مانند حزب موتلفه اسلامی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مازندران تاکید کرد: نباید پس از فصل انتخابات حامیان حزبی و ظرفیت های مردمی آنها به فراموشی سپرده شوند چراکه این ظرفیت های بی نظیر و همیشه پای کار آرمان های انقلاب اسلامی در بدنه این حزب ریشه دار شکل گرفته اند و نمونه ای از نیروهای ارزشی سالم و شاخص جبهه نیروهای ولایی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند که دولت مردمی آیت الله رئیسی جهت رفع مشکلات عدیده در کشور به چنین نیروهای فعال و دغدغه مند و دلسوز به نظام و انقلاب نیازمند است که شناسایی و معرفی آنها با ساختارهای اجرایی از اهم واجبات این دست ظرفیت سازی ها و نخبه پروری های مردمی است.

https://shoma-weekly.ir/rduoDm