شهرستانها

نفوذی ها درون دولت به دنبال فتنه سازی هستند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جلوی نفوذ باید گرفته شود که اگر این اتفاق نیفتد فتنه ای بزرگتر از فتنه ۸۸ را پیش رو خواهیم داشت لذا دولت اجازه ندهد نفوذی وارد بدنه دولت شود چرا که اگر نفوذ نباشد فتنه‌ای هم نیست.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی در دوره یک ساله دولت دوازدهم هیچگونه عملکرد قابل دفاعی در خصوص معیشت مردم و اقتصاد کشور ندارد جز اینکه عقب گرد داشته است.

به گزارش” راه آرمان ” احمد علی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار کرد: امام خمینی(ره) به هیچ حزب و گروهی به اندازه موتلفه اعتماد نداشتند.

دبیر حزب موتلفه استان کرمان در ادامه با بیان برخی از اقدامات حزب، مطرح کرد: حزب موتلفه مطالبات رهبری و مردم را پیگیری می کند و برای رسیدن به اهداف تعیین شده با تمام توان پای کار می آید.

حضور سرپرست بیش از سه ماه برای استانداری خلاف قوانین است

مقدم به مسائل و مشکلات استان کرمان اشاره کرد و افزود: بیش از سه ماه است که استان کرمان استاندار ندارد و حضور سرپرست بیش از سه ماه خلاف قوانین است و این در حالی است که استان پتانسیل و افراد توانمند زیادی برای این مسئولیت دارد لذا این تاخیر چند ماهه در انتخاب استاندار باید هر چه سریع تر از وزیر کشور مطالبه شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان زیاد دلشان برای مردم و منافع مردم نمی سوزد بلکه به دنبال مطالبات جناحی خودشان هستند در حالی که باید یک استانداری انتخاب شود که وضعیت استان را بهبود بخشد نه اینکه به دنبال سیاست بازی باشد.

نمایندگان استان در پیگیری انتخاب استاندار کوتاهی کردند

مقدم تاکید کرد: تعلل وزارت کشور در انتخاب استاندار مسئله ای است که باید توسط نمایندگان مجلس پیگیری می شد اما نمایندگان مجلس هم در این زمینه کوتاهی کردند بنابراین توقع داریم که نمایندگان استان وزیر را در خصوص کوتاهی در انتخاب استاندار کرمان زیر سوال ببرند.

وزارت کشور باید دلیل تعلل در انتخاب استاندار را توضیح دهد

وی گفت: البته وزارت کشور قانون منع بکارگیری بازنشستگان را بهانه کرده در حالی که استان کرمان پتانسیل و افراد توانمند زیادی دارد بنابراین از نظر نیروی انسانی کمبودی نداریم لذا وزارت کشور باید دلیل کوتاهی خود را توضیح دهد.

مقدم با اشاره به هفته دولت و رویکرد شهید رجایی در اداره کشور مطرح کرد؛ ما امروز دولت شهید رجایی نداریم که انتظار کار شهید رجایی را داشته باشیم ولی اگر آقای روحانی رهنمودهای مقام معظم رهبری در اولین جلسه دولت یازدهم با ایشان را خط و مشی خود قرار می داد و آنها را به عنوان دستورالعمل اجرا می‌کرد امروز وضعیت کشور ما این نبود.

دولت دوازدهم هیچ عملکرد قابل دفاعی در زمینه اقتصاد و معیشت مردم ندارد

دبیر حزب موتلفه استان کرمان عنوان کرد: البته امروز مواضع آقای روحانی نسبت به آمریکا و اروپایی ها تغییر پیدا کرده است که این مواضع قابل تقدیر است ولی در دوره یک ساله دولت دوازدهم هیچگونه عملکرد قابل دفاعی در خصوص معیشت مردم و اقتصاد کشور ندارد جز اینکه عقب گرد داشته است.

مقدم اذعان کرد: بیش از ۱۵ سال است که مقام معظم رهبری روی مباحث اقتصادی تاکید می‌کنند که متاسفانه دولت ها نسبت به این مقوله بی‌تفاوت بودند و مشکلات و ضربه هایی که در حوزه اقتصادی وجود دارد به دلیل همین بی تفاوتی هاست.

وی در ادامه با بیان اینکه تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت کافی نیست، اظهار کرد: دولت در این هفته حداقل کاری که می تواند انجام دهد این است که عملکرد و اهداف خود را بیان کند و یا برنامه ریزی آینده خود را برای مردم مطرح کند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

برای کمک به دولت آماده ایم ولی آقای روحانی تا کنون یک بار هم از موتلفه کمک نخواسته است

مقدم از اعلام آمادگی حزب موتلفه برای کمک به دولت خبر داد و خاطر نشان کرد: ما همیشه به هر دولتی که روی کار می‌آید جهت هر گونه کمک و همکاری اعلام آمادگی می کنیم اما تا این لحظه دولت آقای روحانی یک بار هم موتلفه را طرف مشورت خود قرار نداده و کمکی نخواسته است.

وی بیان کرد: ما در جهت تقویت دولت وظیفه داریم و از عدم موفقیت دولت روحانی ناراحت هستیم و راضی به شکست دولت نمی باشیم در حالی که هم حزبی های خودشان راضی به موفقیت آقای روحانی نیستند.

دبیر حزب موتلفه استان تاکید کرد: تا زمانی که تنفیذ مقام معظم رهبری پای حکم مسئولیت دولت هاست بایستی آنها را حمایت کرد و از هیچ کمکی در جهت موفقیت دولت دریغ نخواهیم کرد چرا که عدم موفقیت دولت هزینه زیادی برای مردم و کشور دارد.

اگر دولت جلوی نفوذ را نگیرد فتنه ای بزرگ تر از فتنه ۸۸ در پیش خواهیم داشت

مقدم در بخش دیگری از صحبت های خود به عملکرد رسانه های استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه رسانه های ما در استان خیلی ضعیف عمل می کنند در حالی که باید ظرفیت مطالبه گری را در استان ارتقا داده و با فهرست کردن مطالبات رهبری در این زمینه گام بردارند.

دبیر حزب موتلفه استان کرمان در پایان تصریح کرد: جلوی نفوذ باید گرفته شود که اگر این اتفاق نیفتد فتنه ای بزرگتر از فتنه ۸۸ را پیش رو خواهیم داشت لذا دولت اجازه ندهد نفوذی وارد بدنه دولت شود چرا که اگر نفوذ نباشد فتنه‌ای هم نیست.

https://shoma-weekly.ir/a7e7u6